مراسم دهه اول محرم به مدت ۱۱ شب در مهدیه رشت برگزار می شود
مراسم دهه اول محرم به مدت ۱۱ شب در مهدیه رشت برگزار می شود
مراسم دهه اول محرم الحرام از سوی هیات رزمندگان اسلام شهرستان رشت با سخنرانی آیت الله رمضانی و حجت‌الاسلام صفوی از فردا به مدت ۱۱ شب در مهدیه رشت برگزار خواهد شد.

گیرا آنلاین_ به گزارش روابط عمومی هیات رزمندگان اسلام گیلان؛ محمدرضا حاتمی_ مدیر هیات رزمندگان اسلام شهرستان رشت با تسلیت فرا رسیدن ایام عزاداری سیدو سالار شهدا، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار کرد: واقعه کربلا برای مسلمانان و تمام آزاد اندیشان جهان داستان مقابله حق با باطل است.

وی با بیان اینکه محرم نماد پیروزی خون بر شمشیر است، افزود: این حقانیت قیام امام حسین(ع) و عاشورا بود که تا کنون نگذاشته است محرم و صفر از یادها کم رنگ شود.

حاتمی گفت: انقلاب اسلامی ایران و به تبع آن قیام همه آزادی خواهان در جهان و مبارزه با کفر و استکبار درس های آموخته شده از عاشوراست.

وی اذعان کرد: هر کجا که خون حسین(ع)  در رگ های شیعیان جوشید حماسه ساز شد و نتیجه اش افتخار و عزت و ماندگاری است.

حاتمی در ادامه به برگزاری مراسم دهه اول محرم الحرام با سخنرانی آیت الله رمضانی_ دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) و حجت‌الاسلام صفوی _ مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی گیلان خبر داد و افزود: این مراسم با نوای حاج الیاس آستی و کربلایی عادل عاشوری از روز سه شنبه(۲۷ تیر) به مدت ۱۱ شب در مهدیه رشت از سوی هیات رزمندگان اسلام گیلان برگزار خواهد شد.