مراسم تکریم و معارفه معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی اداره کل بنادر و دریانوری استان گیلان
مراسم تکریم و معارفه معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی اداره کل بنادر و دریانوری استان گیلان
با حضور مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان، مراسم تکریم و معارفه معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی این اداره کل برگزار شد.

گیرا آنلاین– به گزارش روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان، بعد از ظهر یکشنبه ۵ مرداد دکتر حمیدرضا آبایی؛ مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان در مراسم تکریم و معارفه معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی این اداره کل با اشاره به مزیت های تغییر و تحول در پست های سازمانی اظهار داشت: تغییر هر فردی به منظور ضعف آن فرد نیست بلکه ورود تفکراتی جدید و ابزاری نو برای پیشبرد اهداف سازمان است.

وی افزود: استفاده و بهره گیری از نیروهای متعهد و اخلاق مدار در هر پستی نشان داده است که کار و فعالیت سپرده شده با جدیت و دلسوزی بیشتر و در نهایت به بهترین وضعیت صورت می پذیرد.

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان با اشاره به بهروزی و ساماندهی تشکیلات خاطرنشان کرد: این امر موجب می شود که هر فرد در تخصص و تجربه کاری خویش مورد استفاده قرار گیرد که این موضوع در بنادر گیلان تحقق می باید.

آبایی با بیان اینکه باید از توان و تخصص افراد بهترین نحو استفاده شود، تصریح کرد: این موضوع موجب ترقی واحد مربوطه و هم خود فرد خواهد شد که همه این موارد موجبات پیشرفت و پویایی آن دستگاه  را فراهم می سازد.

وی معاون پیشین برنامه ریزی و توسعه منابع این اداره کل را فرد کوشا و تاثیر گذار دانست و گفت: معاون جدید فردی بسیار با تجربه و از جنس معاونت مالی بوده که با بررسی های بسیار ایشان را انتخاب کردم که امیدوارم با هم افزایی بیشتر در مسیر تحقق  اهداف اداره کل گام بردارند.

گفتنی است مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان ضمن تقدیر از تلاش های چندین ساله “سید جلال گل پیرا” در راستای پیشبرد اهداف سازمانی و خدمات، “مهرداد رجبی تربه بر” را به عنوان معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی منصوب کردند و از وی بهره مندی از همه ظرفیتهای انسانی، سخت افرازی و نرم افزاری در جهت ارتقای بیشتر بندر و گام نهادن در راستای تحقق اهداف سازمان بنادر و دریانوردی را خواستار شدند.