مراسم تودیع و معارفه پایگاه مقاومت شهید قندی اداره کل پست استان گیلان برگزار گردید
مراسم تودیع و معارفه پایگاه مقاومت شهید قندی اداره کل پست استان گیلان برگزار گردید
مراسم تودیع و معارفه پایگاه مقاومت شهید قندی اداره کل پست استان گیلان  با حضور سرهنگ رضا رنجبر مسئول سازمان بسیج کارمندان استان گیلان و هیات همراه ، محمد حسین هوشنگی مدیرکل پست استان گیلان ، معاونین و اعضای شورای بسیج برگزار شد .

گیرا آنلاین_به گزارش روابط عمومی پست استان گیلان ، صبح امروز سه شنبه ۲۲ شهریورماه سالجاری مراسم تودیع و معارفه پایگاه مقاومت شهید قندی اداره کل پست استان گیلان  با حضور سرهنگ رضا رنجبر مسئول سازمان بسیج کارمندان استان گیلان و هیات همراه ، محمد حسین هوشنگی مدیرکل پست استان گیلان ، معاونین و اعضای شورای بسیج برگزار شد .

در ابتدای مراسم رضا رنجبر در خصوص برگزاری مراسم پیاده روی اربعین نکاتی را بیان نمود و افزود : پیاده روی اربعین حسینی هفت ویژگی دارد  و اظهار داشت : اربعین حسینی سبقه بین المللی دارد ، حرکت فرا مذهبی است ، حرکت سیاسی است ، باز تولید گفتمان انقلاب است ، مکتب بی نظیر اخلاق و انسانیت است و اربعین به مثابه یک ابر رسانه عمل می کند .
مسئول سازمان بسیج کارمندان استان گیلان در ادامه از خدمات کارکنان پست استان به زائرین کربلا در توزیع گذرنامه های زائرین ابا عبدالله الحسین (ع) تشکر و قدردانی نمود .
وی کاهش ترددهای بین شهری و شهری و جلوگیری از آلودگی محیط زیست را از پیامدهای وجود پست دانست .
رضا رنجبر در خصوص حضور پست در میز خدمت و ارتباط مستقیم و بدون واسطه مردم با مدیران تشکر و قدردانی نمود و اظهار داشت : این خود جهاد تبیین  است و در شرایط فعلی جامعه ضرورت جهاد تبیین اهمیت مضاعفی پیدا می کند و به همین دلیل رهبر معظم انقلاب روی این عنوان تاکید دارند .
 مدیرکل پست استان گیلان در این مراسم گفت : کارکنان پست “خادمین و امانتداران امین مردم” هستند .
محمد حسین هوشنگی  ” پست ” را بازوی توانمند حاکمیت دانست و افزود : پست با ارائه خدمات نیابتی به سایر دستگاه “تضمین کننده سلامت اداری” و برای کلیه دستگاهها “میز خدمت” است .
وی در ادامه افزود : پست از دیر باز خادم محرومان بوده و تنها مجموعه ارتباط مردمی است که در شهر و روستا به شهروندان خدمت رسانی می نماید.
مدیرکل پست استان گیلان با بیان این که نقش پست در دوران کرونا بسیار ویژه بوده است گفت : در جایی که بسیاری از دستگاهها تعطیل بودند ، کارکنان پست بدون تعطیلی در صف خدمت رسانی به شهروندان همگام با کادر سلامت مشغول به انجام وظیفه بودند تا به قطع زنجیره ابتلا به شهروندان و کارکنان بخش درمان کمک نمایند .
مسئول سازمان بسیج کارمندان استان ضمن قدردانی از همکاری انوش عباسی که به افتخار بازنشستگی نائل شده بود با اهداء لوح تقدیر تجلیل و مسئولیت فرماندهی پایگاه بسیج شهید قندی اداره کل پست استان گیلان را طی حکمی به محمد حسین هوشنگی مدیرکل پست استان گیلان اهدا نمود .