مدیر کل جدید بیمه سلامت استان گیلان منصوب شد
مدیر کل جدید بیمه سلامت استان گیلان منصوب شد
آیین تکریم دکتر جمشید محمدی و معارفه دکتر محمود عاطف راد مدیر کل جدید بیمه سلامت استان گیلان با حضور جمعی از مسئولان و کارکنان بیمه سلامت در سالن اجتماعات مهر در رشت برگزار شد.
گیرا آنلاین_براساس گزارش اختصاصی خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی خط گیلان در این آیین دکتر جمشید محمدی مدیر کل سابق بیمه سلامت طی سخنانی ضمن تشکر و قدردانی از مجموعه همکاران بیمه سلامت و دیگر مسئولان اجرایی گفت: بیمه سلامت در استان گیلان از بهترین و با انگیزه ترین و با اخلاق ترین سرمایه انسانی برخوردار است و همه توفیقات و موفقیت ها درخدمت رسانی به مردم از تلاشهای مجموعه این سرمایه عظیم انسانی است

وی افزود: درچارچوب انجام وظایف محوله، همکاران بیمه سلامت استان گیلان کارمند نبودند بلکه به عنوان دوست همیشه همراه ،همواره در رفع مشکلات مردم و خدمت رسانی به آنان خستگی ناپذیر تلاش کردند که به آن افتخار می کنم.

وی اضافه کرد :برای دکتر عاطف راد آرزوی موفقیت دارم و از کمک و همراهی وی دریغ نخواهم کرد.

در ادامه این آیین دکتر احمد رستمی معاون فناوری و آمار سازمان بیمه سلامت طی سخنان کوتاهی از کارکنان بیمه سلامت به عنوان خادمین مردم نام برد و گفت: مدیریت امانتی برای خدمتگزاری به مردم است و در این ارتباط سازمان بیمه سلامت و ادارات بیمه سلامت در سطح کشور در طی یک سال اخیر با اجرای طرح ملی نسخه نویسی الکترونیکی موفقیت چشمگیری به دست آورد و  استان گیلان نیز در اجرای این طرح دربین استانهای کشور بسیار خوش درخشید.

وی افزود: از همه مدیران، مسئولان و دستگاههای اجرایی ذیربط خواستار تداوم همکاری ها برای اجرای طرح ها و برنامه های این سازمان در امر خدمت رسانی به مردم هستم

همچنین علیرضا اصلانی مدیرکل دفتر حراست سازمان بیمه سلامت طی سخنان کوتاهی استفاده از همه ظرفیت ها برای کاهش مشکلات مردم را مورد تاکید قرار داد وافزود: برای پیوستن به طرح ملی نسخ الکترونیک ،جاذبه های لازم برای پزشکان و دیگر طرفین قرارداد به وجود آید تا همه افرادجذب این طرح ملی شوند.

بهترین فرصت برای خدمت به مردم

در بخش پایانی دکتر محمود عاطف راد مدیرکل جدید بیمه سلامت استان گیلان از زحمات و تلاشهای  دکتر محمدی تشکر و قدردانی کرد و افزود : سعادتی است که مجدد در  این مجموعه برای خدمتگزاری به  مردم حضور دارم .

وی در بخشی دیگر با اشاره به احادیث و روایات گفت: خدمت به  مردم و رفع نیازهای آنان از بالاترین مستحبات و دوست داشتنی ترین کارها نزد خداوند متعال است وکار کردن در اداره کل بیمه سلامت بهترین فرصت برای خدمت به مردم  است علاوه برآن توجه به ارباب رجوع و رفع نیازهای مردم از توصیه هاوآموزه های دینی است .

این گزارش حاکی است در پایان این آیین با اهدای لوح تقدیر به دکتر جمشید محمدی از زحمات وی تقدیر شد و حکم مدیر کل جدید بیمه سلامت استان گیلان قرائت شد.

شایان ذکر است دکتر محمود عاطف راد مدیرکل جدید بیمه سلامت استان گیلان پیش ازاین سوابق ریاست مرکز بهداشت صومعه سرا ، بیمارستان امام خمینی صومعه سرا ، مدیرکل بیمه سلامت در استان گیلان و ریاست مرکز آموزشی ودرمانی هفده شهریور دانشگاه علوم پزشکی گیلان را در کارنامه دارد.

گفتنی است دکتر محمد مهدی ناصحی رییس سازمان بیمه سلامت با صدور حکمی دکتر محمود عاطف راد را به عنوان مدیرکل بیمه سلامت استان گیلان منصوب کرد .

در بخشی از متن حکم صادره آمده است :با استفاده از توان تخصصی و ظرفیت‌های موجود استان نسبت به انجام وظایف محوله با محوریت برقراری انضباط مالی، ارتقای فرهنگ سازمانی، توسعه روابط با سایر ذینفعان عرصه سلامت، توجه ویژه به سرمایه های انسانی، زمینه تحقق اهداف مندرج در اسناد بالا دستی به ویژه احکام مندرج در قانون برنامه ششم توسعه را در چارچوب اولويت هاي ابلاغی فراهم نماييد