علی حسین نژاد با اعلام این خبر ، افزود : هر یک از بیمه شدگان ، کارفرمایان و مستمری بگیران عزیز سازمان به منظور دریافت سرویس های ارائه شده از طریق سامانه خدمات غیرحضوری باید شماره تلفن همراهی را که به نام خود آنان می باشد در زمان ثبت نام در بخش مربوطه درج نمایند که بلافاصله پس از تایید ثبت نام برای آنها پیامک ارسال خواهد شد .
وی با بیان اینکه به جهت رعایت حقوق مخاطبین و اصل شفاف سازی و اطلاع رسانی ، بسیاری از خدمات صورت گرفته پس از انجام به شرکای اجتماعی بصورت پیامک انعکاس می یابد اذعان داشت : ضروری است که در صورت هرگونه تغییر و جابجایی در شماره همراه ، بیمه شدگان ، کارفرمایان و مستمری بگیران با مراجعه به سامانه خدمات غیرحضوری سازمان به نشانی eservices.tamin.ir در بخش (( تامین اجتماعی من )) و قسمت (( تغییر شماره موبایل )) این تغییر را ثبت نمایند .
مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان همچنین اظهار داشت : نظر به اینکه هرگونه ثبت نسخه الکترونیکی ، مراجعه به پزشک ، صدور مفاصاحساب ، اخذ نوبت دهی اینترنتی ، ابلاغ الکترونیکی و پرداخت غرامتهایی که از طریق درخواست در این سامانه انجام شده و مقرری بیمه بیکاری و … به مخاطبین از طریق پیامک اطلاع رسانی می گردد لذا مخاطبین عزیز باید شماره همراه خود را همواره به روز در سامانه نگهداشته و تغییرات را منعکس نمایند .
شایان ذکر است در شش ماهه اخیر و بدنبال راه اندازی و افزایش بیش از ۳۰ سرویس غیرحضوری در این سامانه ، افزون بر نیمی از مراجعات به شعب تامین اجتماعی کاهش یافته است .