پیام تبریک مجید عزیزی به مناسبت فرارسیدن یوم الله دهه فجر
پیام تبریک مجید عزیزی به مناسبت فرارسیدن یوم الله دهه فجر
نائب رئیس شورای شهر و رئیس شورای اسلامی شهرستان رشت مجید عزیزی

گیرا آنلاین_ مجید عزیزی ریاست شورای اسلامی شهرستان رشت و‌ نایب رئیس شورای شهر رشت به مناسبت فرارسیدن یوم الله دهه فجر پیامی صادر کرد.

در متن این پیام آمده است؛

پیروزی انقلاب اسلامی بی تردید از بزرگ‌ترین دستاوردهای ملت مسلمان ایران اسلامی است که در سایه وحدت و‌‌ یکپارچگی ، حقیقت‌خواهی، ظلم‌ستیزی و‌ متکی بر اندیشه سیاسی رهبری فرزانه و عالم بر سیره عملی مذهب تشیع حضرت امام روح الله قدس سره الشریف با همراهی مردمی آگاه به مسائل زمان به وقوع پیوست.

بی شک در بهار چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی شاهد عزت و سر بلندی ایران اسلامی در عرصه های بین المللی خواهیم بود. انقلابی که با وجود تمامی دسیسه ها و کارشکنی های اقتصادی و فرهنگی و‌تحریم های ظالمانه همواره با صلابت و شکوه مثال زدنی از آرمان های اصیل خود با اقتدار دفاع و صیانت خواهد نمود .

بر این باورم ؛ دهه فجر یادآور میراثی بزرگ از ملت ولایت مداری است که در طول تمامی این سال ها همواره ثابت کرده اند که در راه دفاع از جمهوری اسلامی ایران از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهند کرد.

اینجانب در سالروز فرا رسیدن دهه مبارک فجر، اين ايام خجسته و‌مبارک را به ملت قهرمان ايران و بویژه مردم شریف شهرستان رشت تبريك عرض نموده و توفیقات روزافزون همه دلاور مردان و‌زنان این مرز بوم را در راستای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی، منويات مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت مردمی حجت الاسلام رئیسی را از خداوند متعال مسئلت مي نمايم .

بااحترام
نائب رئیس شورای شهر و رئیس شورای اسلامی شهرستان رشت
مجید عزیزی