وی اضافه کرد: در این جلسه ضمن قرائت بند بند قرارداد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، صندوق کارآفرینی امید و مراکز مشاوره به عنوان مجری طرح پایش اشتغال استان، هماهنگیهای لازم جهت اجرای بهینه و کامل این طرح در استان به عمل آمد.
آقاجانی در ادامه با اشاره به این که پایش اشتغال ثبت شده توسط دستگاههای اجرایی برای اولین بار در دولت سیزدهم مطرح شده است یادآور شد: دولت به دنبال اشتغال واقعی است و از هرگونه آمارگرایی پرهیز دارد.
وی همچنین بر لزوم دقتنظر واحدهای نظارت در عملیات نظارتهای میدانی و حفظ امانت و محرمانگی در خصوص اطلاعات استخراج شده تاکید کرد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان بر اجرای اهم مصوبات این نشست شامل «برگزاری دوره آموزشی و رفع اشکال برای تیم نظارتی مراکز مشاوره با آموزش عملی کاربری سامانه سانار»، «تشکیل گروه اطلاعرسانی بابت ایجاد وحدت رویه و تبادل نظر در جهت بهبود کیفیت اجرای طرح»، «تهیه محتوای اطلاعرسانی از فرآیند اجرای طرح برای انتشار در شبکههای مجازی»، «ارایه گزارشهای روزانه از اقدامات مراکز در اجرای برنامههای بازدیدی و مسائل و مشکلات احتمالی»، «تعیین سازوکار توزیع شهرستانی نمونهها با توجه به قابلیتهای جغرافیایی مراکز»، «تبیین سازوکار ارزیابی و نظارتی مستقیم اداره کل و صندوق کارآفرینی از اجرای طرح و صحتسنجی گزارشها» تاکید کرد.