گیرا آنلاین– بر اساس این خبر ، مشترکان پس پرداخت اینترنت پرسرعت مخابرات با ورود به صفحه داشبورد پنل خود می توانند نسبت به مدیریت اتوماتیک سرویس خود ( فعال و یا غیر فعال نمودن ) اقدام کنند .
این خبرمی افزاید : این ویژگی تنها برای مشترکان پس پرداخت اینترنت پرسرعت مخابرات در “سامانه مدیریت اینترنت مشتریان” پیاده سازی وفعال شده است و مشترکان نیز در صورت فعال کردن این گزینه تا قبل از اتمام دوره زمانی سرویس خود می توانند استفاده کنند .
همچنین بر اساس این خبر ، ضروری است ، مشترکان پس پرداخت اینترنت پرسرعت مخابرات در صورت عدم بدهی با بررسی سامانه “مدیریت تمدید اتوماتیک سرویس” از وضیعت فعال سازی تمدید سرویس فعلی و فعال آگاه شوند .