طرح ژ۵ افتخاری برای مدیریت شهری رشت است/اجرای ممیزی املاک جزو عملکرد مثبت شورای ششم و شهرداری رشت است
طرح ژ۵ افتخاری برای مدیریت شهری رشت است/اجرای ممیزی املاک جزو عملکرد مثبت شورای ششم و شهرداری رشت است
شهردار رشت با بیان اینکه طرح ژ۵ افتخاری برای مدیریت شهری است، گفت: با اجرای ژ۵ از سوی مدیریت و پارلمان شهری بخشی از مشکلات ترافیکی شهر حل می شود.

گیرا آنلاین_ به گزارش امور ارتباطات شهرداری رشت، رحیم شوقی امروز یکشنبه در یکصد و سی و یکمین جلسه صحن شورای اسلامی شهر رشت ضمن قدردانی از تلاش های نیروهای آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت در اطفای حریق بیمارستان قائم(عج) اظهار کرد: امدادگران و کادر خدوم آتش نشانی شهرداری در ماجرای حریق بیمارستان قائم رشت از جان مایه گذاشتند.

شهردار رشت با اشاره به روند اجرای طرح ژ۵ در این شهر بیان کرد: با اخذ مصوبه ماده ۵ روند اجرای پروژه ژ۵ سرعت بیشتری گرفت که باید اقدامات صورت گرفته به اطلاع شهروندان برسد.

وی با بیان اینکه طرح ژ۵ افتخاری برای مدیریت شهری است، افزود: با اجرای ژ۵ از سوی مدیریت و پارلمان شهری بخشی از مشکلات ترافیکی شهر حل می شود.

شهردار رشت با بیان اینکه ۴۲۰۰ متر معبر بدون پرداخت هزینه ای تملک شده است، گفت: خرید این مقدار زمین بالغ بر هزار میلیارد تومان برآورد شده است.

شوقی با بیان اینکه طرح ژ۵ برای شهرداری درآمدزا است، اضافه کرد: هزینه های اجرای پروژه ژ۵ با عمران و آبادانی و سرمایه گذاری بخش خصوصی دوباره به شهرداری می گردد.

وی با بیان اینکه اجرای ممیزی املاک جزو افتخارات و عملکرد مثبت شورای ششم و شهرداری رشت در این دوره است، افزود: در حال حاضر تیم های مربوطه برای این اقدام تشکیل شده و آموزش های لازم را دیده و این طرح به زودی در شهرداری منطقه چهار اجرایی و منطقه یک رشت نیز عملیاتی می شود.

شهردار رشت از ساماندهی پارک های محلات این شهر خبر داد و اضافه کرد: تاکنون ساماندهی ۸ پارک محله در حال انجام است و تا پایان سال اقدامات مؤثری در این حوزه انجام می شود.

شوقی با اشاره به شناسایی نقاط حساس و آب گیر رشت بیان کرد: با برنامه ریزی هایی که انجام شده با ساماندهی آب های سطحی در مواقع سیل، آب گرفتگی شهری تا حدودی کاهش می یابد.

وی با اشاره به عدم پرداخت حقوق کارگران CNG بیان کرد: تمامی حق و حقوق کارکنان پرداخت شده و فقط حقوق خرداد ماه باقی مانده که تاکید بنده نیز بر پرداخت هر چه سریعتر این مهم است.

شوقی با بیان اینکه با اجرای پروژه شهید سلیمانی بسیاری از املاک تعیین تکلیف شده است، تصریح کرد: اجرای طرح های هندسی در رشت دغدغه بجایی است لذا هر طرحی که شبیه سازی و اجرایی می شود با نظر راهنمایی و رانندگی انجام می شود و از این پس تاکید می کنم پس از این در تمامی جلسات ترافیک از رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورا دعوت شده تا اطلاعات جامع و کامل در اختیار رئیس کمیسیون قرار بگیرد.