صدور ۹۰۰ اخطار قطعی برای ادارات و واحد‌های صنفی پُرمصرف گیلان
صدور ۹۰۰ اخطار قطعی برای ادارات و واحد‌های صنفی پُرمصرف گیلان
شرکت توزیع نیروی برق گیلان اعلام کرد: با بی توجهی مشترکان به اخطار‌های صادر شده برای کاهش مصرف، امسال برق بیش از ۳۰۰ واحد صنفی و اداره پرمصرف در گیلان قطع شد.

گیرا آنلاین– معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق گیلان گفت: با اجرای طرح گذر از پیک تابستانه، تاکنون ۹۰۰ اخطار قطع برق برای ادارات و واحد‌های صنفی پرمصرف گیلان صادر و اقدامات قانونی برای برخورد با این مشترکان انجام شده است.

جواد بیدی افزود: پس از بی توجهی برخی از این مشترکان به اخطار‌های صادر شده، تاکنون برق ۳۷۸ واحد صنفی و اداره پرمصرف گیلان قطع شده است و وصل دوباره جریان برق با تعهد مسئول و مدیر ارشد مربوطه امکان پذیر است.

وی همچنین از صدور اخطار قطع برق برای ۱۳۰ مشترک خانگی در گیلان در این مدت ، خبر داد و اضافه کرد: با پایش هوشمند، دقیق و از راه دور مصرف برق مشترکان ، تلاش می‌شود از مصرف بی رویه، قطع برق و تضییع حقوق شهروندان جلوگیری شود.

معاون فروش و خدمات مشترکین توزیع برق گیلان بضمن قدردانی از صاحبان واحد‌های صنفی، مدیران دستگاه‌های اجرایی برای رعایت الگوی مصرف، گفت: مشترکان با حذف وسایل غیرضروری برقی، استفاده از دیزل ژنراتور‌ها و کاهش مصرف سامانه‌ها سرمایشی در ساعات اوج بار ، می‌توانند الگوی مصرف را رعایت کنند.