شورای شهر رشت بیشتر از آنکه به سخنران نیاز داشته باشد نیازمند افراد متخصص و کاردان است
شورای شهر رشت بیشتر از آنکه به سخنران نیاز داشته باشد نیازمند افراد متخصص و کاردان است
تجربه ی این دو دوره  عضویت در مجموعه شورای اسلامی درس های بزرگی به من آموخته و  می دانم که نتیجه ی انتخابات ، مستقیما در سرنوشت مردم تاثیر دارد. 

گیرا آنلاین_ یکصد و نودمین جلسه شورای اسلامی رشت ظهر امروز چهارشنبه ۲۰ اسفند ۹۹ برگزار شد.

سید امیرحسین علوی در این جلسه از همه ی همشهریان خود مخصوصا جوانان اهل فن و متخصص شهر در حوزه های مختلف درخواست کرد که برای حضور در انتخابات هم به عنوان حضور در صحنه انتخابات برای کاندیداتوری و هم به عنوان حضور در صحنه انتخابات برای تاثیرگذاری  آماده باشند  و عنوان داشت : تجربه ی دو دوره  عضویت در مجموعه شورای اسلامی درس های بزرگی به من آموخته و  می دانم که نتیجه ی انتخابات ، مستقیما در سرنوشت مردم تاثیر دارد. 

این عضو شورای اسلامی گفت :  در نظر گرفتن چند شاخص ساده  در حوزه انتخابات  میتواند در آینده این شهر تاثیر گذار باشد. 

علوی در ادامه افزود:در ایران عزیز ما بسیاری از شهرها بعد از ما شروع کرده اما  امروز هم تراز با ما و بلکه در بعضی مواقع جلوتر از ما گام برمیدارن و این موضوع برازنده ی رشت نیست.

وی دلیل این امر را اینگونه بیان کرد  که ما در بسیاری از حوزه ها از منابع ملی لازم نتوانستیم بهره مند شویم و این باعث عقب ماندگی شهر و استان ما شده و بخش دیگر مربوط به تمام سطوح و حوزه های مدیریتی است که شورای اسلامی شهر هم می تواند جزئی از آن باشد .

 رییس کمیسیون عمران و توسعه شهری  اظهار داشت  که اگر کسانی که در حوزه ی تصمیم گیری قرار می گیرند و اعتماد لازم را از مردم کسب میکنند سلامت نفس و سلامت مالی لازم  و توان فنی و تخصصی ورود در مباحث مدیریت شهری  و از همه مهم تر استقلال رای و نظر مناسب در موضوعات مختلف را داشته باشند می توانند در تصمیم گیری ها بر اساس واقعیت ها  تصمیم بگیرند و نه تحت تاثیر از موضوعات مختلف.

سید امیرحسین علوی در ادامه صحبتهایش افزود: شورای اسلامی شهر رشت بیشتر  از آنکه به سخنران نیاز داشته باشد نیازمند افراد متخصص و کاردانی  است که بتوانند در حوزه های تصمیم سازی یار و مددکار مجموعه ی مدیریت شهری و اجرا باشند. و قطعا مجموعه مدیریت شهری اگر شورای ناظر را شورای فنی و مسلط به امور بداند شرایط را آنگونه تنظیم میکند که بسیاری از اتفاقاتی که بعضا در ادوار گذشته اتفاق افتاده به امید خدا در آینده شاهد آن نباشیم .

  • نویسنده : صدف نصیری طولازدهی