سماکچی: دستور نهضت آسفالت در سطح شهر با توجه ویژه به محلات کم برخوردار
سماکچی: دستور نهضت آسفالت در سطح شهر با توجه ویژه به محلات کم برخوردار
.

گیرا آنلاین_ سکینه حیدری شالمائی- رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به وضعیت نامناسب آسفالت معابر شهری اظهار داشت: پلمب کارخانه آسفالت شهرداری رشت در دو ماه آخر سال گذشته و عدم اهدای مجوز برداشت مصالح مورد نیاز به شهرداری رشت علل اصلی وضع موجود می باشد.

دکتر سماکچی افزود: با توجه به اهمیت ترمیم و آسفالت معابر، مجموعه شورای اسلامی شهر رشت دستور نهضت آسفالت در سطح شهر با توجه ویژه به محلات کم برخوردار به شهردار رشت ابلاغ گردید و دکتر شوقی نیز با اولویت این ابلاغ از ابتدای سال گذشته تا اذر ماه بواسطه تولید آسفالت به صورت متوسط روزی ۵۰۰ تن از طریق مناطق در سطح شهر و معابر اقدام به تسطیح روکش و انجام عملیات آسفالت کرده که این امر در جای خود ثبت رکورد محسوب شده و باعث رضایتمندی شهروندان گردید.

متاسفانه پس از پلمب کارخانه آسفالت این روند رو به جلو در این حوزه با چالش روبرو گردید تا جایی که مدیریت شهری مجبور به تامین مصالح مورد نیاز از استان‌های مجاور البته با ظرفیتی محدود شد.

وی ادامه داد با رایزنی گسترده با مقام های استانی خوشبختانه مشکل موجود در حال رفع می باشد و به محض اخذ مجوز برنامه آسفالت با هدف ایجاد رضایتمندی شهروندان در حوزه معابر شهری با جدیت و اولویت دنبال خواهد شد

  • نویسنده : سکینه حیدری شالمائی