سرهنگ خلبان رحمانی افتخار و اسطوره بی بدیل گیلانی
سرهنگ خلبان رحمانی افتخار و اسطوره بی بدیل گیلانی
کسی که همت، تواضع و تلاش شبانه روزی اش برای خدمت از او اسطورهای بی بدیل در ذهن و نگاه مردم ساخته است

گیرا آنلاین– سرهنگ خلبان ولی رحمانی نماینده تام الاختیار ارتش جمهوری اسلامی ایران و مجری طرح محرومیت زدایی، سربازی که توانست از زمان شیوع ویروس کرونا در کمترین زمان ممکن بیشتر خدمات را در زمینه مبارزه با این ویروس منحوس به مردم گیلان ارائه داده است. کسی که همت، تواضع و تلاش شبانه روزی اش برای خدمت از او اسطورهای بی بدیل در ذهن و نگاه مردم ساخته است. وی سربازی است که با شور و اشتیاق برای دفاع از کیان مرزهای کشور، لباس رزم به تن کرده است و در راه پرافتخار مجاهدت، جانانه و خالصانه قدم برداشته است.

ایثار بزرگ مردانی چون سرهنگ رحمانی در آن است که در راه خدا و خدمت به مردم بارها شاهد نیش و گزند از نابخردان بوده اند اما چهره در هم نکشیده و هدف مقدس خود را دنبال کرده اند. کسی که تمام تلاش و رفتارش مردمی و نگرش و وفایش به مردم مقدس است و با عبور از طعنه ها و کنایه ها در قلب مردم رخنه کرده و چیزی جز خدمت به آنها در دل نداشته و دعایی جز رستگاری نمی جوید.

آری، امروز که مردان خدایی بجای جبهه های حق علیه باطل در حراست از مرزها و کیان کشور و در جبهه مبارزه با محرومیت و فقر می جنگند؛ شایسته ستایش و تقدیر اند. سرهنگ رحمانی فرمانده دانشکده هوانیروز هدیه ای است گمنام از سوی خداوند برای مردم که سبب شد بیش از نیمی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از ارتش و ایشان تقدیر و تجلیل به عمل آورند.

امروز موفقیت های چشم گیر در حوزه های عمرانی و درمانی و محرومیت زدایی، خلق حماسه‌ای دیگر از سوی سرهنگ خلبان رحمانی سرباز وطن است که همه این اقدامات تحسین برانگیز را از اعتبار نام ارتش جمهوری اسلامی می داند و خود را سرباز ارتش دانسته و همچون شهیدان باکری و شیرودی خود را فدایی مردم و وطن می داند.