گیرا آنلاین- با حضور مدیرکل ، معاونین ، روسای ادارات تخصصی و نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان ، کارگروه توسعه مدیریت تامین اجتماعی استان برگزار شد
علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در این نشست با اشاره به اینکه تامین اجتماعی به لحاظ گستردگی فعالیتها ، میزان ارباب رجوع و تنوع مخاطبین و نقشی کع در جامعه ایفا می نماید از مجموعه های اثرگذار و متمایز در معیارهای ارزیابی می باشد افزود : بی تردید این سازمان در عرصه دیجیتال و صیانت از حقوق شهروندان در زمره دستگاههای برتر کشور بوده و از این رو باید در جایگاههای سنجش عملکردها ، از رتبه ای خوب و شایسته این تلاش برخوردار باشد .
وی با بیان اینکه شاخص های عمومی و اختصاصی در این معیار سنجش باید با اعمال استاندارد لازم و مقایسه ادارات متجانس از منظر وظایف ذاتی انجام پذیرد برتیم سازی و تقویت کارگروهها برای بهبود و تعالی بیشتر تاکید نمود .
در ادامه این نشست نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان به تشریح شاخص ها و موارد لازم در ارزیابی ها از جمله مواردی همچون سلامت اداری ، تحول اداری ، صیانت از حقوق شهروندی ، خدمات غیرحضوری ، سامانه سامد و… پرداخت .
لینک کوتاه :
https://giraonline.ir/?p=4778