ریاست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت : سهمیه بنزین تاکسی های غیر فعال قطع می شود 
ریاست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت : سهمیه بنزین تاکسی های غیر فعال قطع می شود 
علیرضا زارع ریاست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت از قطع شدن سهمیه بنزین تاکسی های غیر فعال خبر داد 

گیرا آنلاین_ به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت علیرضا زارع ریاست این سازمان درباره قطع شدن سهمیه بنزین تاکسی های غیر فعال گفت: مطابق مصوبه کارگروه بند ۸ هیات وزیران، دستورالعمل اتحادیه حمل و نقل مسافر کشور و هماهنگی های لازم با شرکت پخش فرآورده های نفتی، سهمیه بنزین تاکسی های غیر فعال قطع خواهد شد.

زارع ادامه داد: کلیه تاکسی هایی که برای مدت های طولانی در پارکینگ مانده، تاکسی هایی که زمان اسقاط آنها فرارسیده و مدتها در گوشه ای رها شده اند، و یا به هر نحوی از ارائه خدمت رسانی و فعالیت امتناع می کنند، جز تاکسی های غیر فعال به شمار می آید که ابتدا به آنها تذکرات لازم داده خواهد شد و در مرحله بعدی سهمیه بنزین آنان در اسرع وقت قطع خواهد شد.

وی افزود: از آنجاییکه یکی از ابزارهای برخورد با تاکسی های غیر فعال حذف سهمیه سوخت آنان اعلام گردیده به اطلاع کلیه رانندگان و مالکین خودروها می رساند که قطع شدن سهمیه سوخت با حذف کارت سوخت همراه بوده و متقاضی می بایست حداقل یکماه پس از حذف کارت مربوطه نسبت به دریافت مجدد آن پس از طی شدن مراحل لازم و تایید سازمان، اقدام نماید .

علیرضا زارع با تاکید بر لزوم خدمت رسانی مداوم ناوگان حمل و نقل عمومی تاکسی در سطح شهر به شهروندان خاطر نشان کرد: کلیه نیروهای بازرسی سازمان حمل و نقل در حال نظارت بر عملکرد ناوگان تاکسیرانی می باشند و در صورت شناسایی تاکسی غیر فعال، مطابق دستورالعمل ذکر شده با آنان برخورد خواهد شد.

وی در پایان تصریح کرد : چنانچه هر یک از رانندگان ناوگان تاکسیرانی به دلیل موجه قادر به فعالیت نمی باشند جهت ارائه مستندات به سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر مراجعه نمایند.