وي افزود: از اين تعداد، ۱۰ هزار و ۳۴۸ حادثه مربوط به انشعابات و ۱۳ هزار و ۹۵ حادثه مربوط به شبكه توزيع آب بوده كه با حضور بهموقع تيمهاي عملياتي، اقدامات لازم جهت رفع هر چه سريعتر حوادث مذكورصورت گرفت.
حسني تصريح كرد: به منظور انجام اين خدمات، بيش از ۳۶۰ ميليارد ريال از محل اعتبارات شركت آب و فاضلاب استان گيلان هزينه شده است.
معاون بهره برداري شركت آبفاي گيلان يادآور شد: بيترديد همكاري و مشاركت شهروندان در گزارش بهموقع مشكلات نقش مؤثري در افزايش سرعت رسيدگي و كاهش ميزان هدررفت آب دارد؛ از اينرو، شركت آب و فاضلاب از تمامي مشتركين تقاضا دارد در صورت مشاهده هرگونه نشتي يا اختلال در شبكه توزيع آب، مراتب را سريعاً از طريق سامانه تلفني ۱۲۲ به اطلاع برسانند. شايان ذكر است؛ اين سامانه بهصورت ۲۴ ساعته و در تمام ايام هفته آماده دريافت گزارش شهروندان در رابطه با مشكلات حوزه آب و فاضلاب ميباشد، تداوم اين همكاري دوسويه ميان شهروندان و شركت آب و فاضلاب استان گيلان، زمينهساز ارتقاي خدمات، حفظ منابع آبي و بهرهمندي پايدار از نعمت آب سالم و بهداشتي خواهد بود.