رشت میزبان دومین کنگره منییر ایران، تازه‌های اختلالات شنوایی و تعادل
رشت میزبان دومین کنگره منییر ایران، تازه‌های اختلالات شنوایی و تعادل
دبیر علمی دومین کنگره منییر ایران، تازه‌های اختلالات شنوایی و تعادل در بازدید از تالار مرکزی شهر رشت از برگزاری این کنگره علمی در تاریخ ۲۳ و ۲۴ خردادماه خبر داد.

گیرا آنلاین_ به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (گیل‌وب‌دا)؛ دکتر شادمان نعمتی – دبیر علمی دومین کنگره منییر ایران، تازه‌های اختلالات شنوایی و تعادل در بازدید از تالار مرکزی شهر رشت از برگزاری این کنگره علمی در تاریخ ۲۳ و ۲۴ خردادماه خبر داد.

دبیر علمی دومین کنگره منییر ایران، تازه‌های اختلالات شنوایی و تعادل، افزود: این کنگره در محورهای تازه‌های تشخیصی (اودیولوژی، رادیولوژی) در اختلالات شنوایی و تعادل، ژنتیک و ژن‌تراپی در اختلالات شنوایی و تعادل، بیماری‌های داخلی، نورولوژیک و اختلالات شنوایی و تعادل، جراحی‌های نوین (سمعک‌های کاشتنی، ابزارهای کاشتنی وستیبولر)، سل تراپی و افق‌های نوین درمانی، سالمندی و اختلالات شنوایی و تعادل، بازتوانی‌ها در اختلالات شنوایی و وستیبولر و تازه‌های بیماری منییر و رجیستری ملی منییر برگزار خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به برگزاری کارگاه‌های جانبی سمعک‌های کاشتنی، کارگاه عملی رجیستری بیماری‌ها و کارگاه عملی تست‌های بالینی و پاراکلینیک سرگیجه، گفت: این کارگاه‌های جانبی ویژه متخصصین گوش، حلق و بینی، نورولوژیست‌ها، شنوایی‌شناسان، پزشکان عمومی و خانواده بوده و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت آموزشی مداوم دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این کارگاه‌ها ثبت‌نام نمایند.

دکتر نعمتی همچنین با بیان اینکه دومین کنگره منییر ایران به همت دانشگاه علوم پزشکی گیلان و با همکاری جامعه نورواتولوژی ایران برگزار خواهد شد، گفت: این کنگره دارای حداکثر امتیاز بازآموزی می‌باشد.

گفتنی است؛ در حاشیه بازدید از محل برگزاری دومین کنگره منییر ایران، تازه‌های اختلالات شنوایی و تعادل، دکتر شادمان نعمتی جهت هماهنگی‌های اجرایی، دیداری نیز با مسئول سالن‌های تالار مرکزی رشت نیز داشتند.