دیدار مسئولین با جامعه ایثارگری تسهیل کننده احیای حقوق قانونی ایثارگران است
دیدار مسئولین با جامعه ایثارگری تسهیل کننده احیای حقوق قانونی ایثارگران است
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان در نشست با امیر نبی زاده، مدیرکل دیوان محاسبات استان گفت: دیدار مسئولین با جامعه ایثارگری تسهیل کننده احیای حقوق قانونی ایثارگران است

گیرا آنلاین– به گزارش ایثار گیلان، محمدرضا داوطلب صبح دیروز (یکشنبه ۹ مردادماه) با امیر نبی زاده، مدیرکل دیوان محاسبات استان دیدار و گفتگو کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان ضمن تقدیر از همیاری دیوان محاسبات در امر خدمت رسانی به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران گفت: دیوان همواره یکی از تکیه گاه های بنیاد در ارائه خدمات به جامعه ایثارگری بوده و هست.
وی با اشاره به تاکید رئیس جمهور درمورد حضور فعال مسئولین در عرصه خدمت رسانی تصریح کرد: در دسترس بودن مسئولین و پیگیری امور باعث جلب اعتماد و رضایت مردم می شود.
داوطلب ارائه خدمت صادقانه به خانواده های معظم شهدا را هم رده با واجبات دانست و اذعان کرد: بنا بر گفته پیامبر اکرم (ص) خشنودی خانواده شهید همانند خشنود شدن خدا است و هیچ فرصتی برای انسان بالاتر از این نیست که با خدمت به این بندگان نظر کرده خداوند آخرت خود را آباد کند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان در ادامه دیدار با جامعه ایثارگری را یکی از مهمترین عوامل کسب رضایت آنان عنوان و تصریح کرد: ایثارگران تنها حقوق قانونی خود را مطالبه و پیگیری می کنند و همنشینی با آنان علاوه بر اینکه موجب تسهیل امور می گردد، باعث بالا رفتن روحیه خدمت رسانی و شناخت بیشتر و بهتر منش ولایتمداری نیز می شود.
بررسی روش های تسهیل در خدمت رسانی به ایثارگران، استفاده از فرصت های متنوع برای مولد سازی و هماهنگی برخی امور مربوط جامعه ایثارگری از جمله موارد مطروحه در این نشست بود.