دیدار مدیر آبفای شهرستان رشت با شهردار رشت و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر رشت
دیدار مدیر آبفای شهرستان رشت با شهردار رشت و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر رشت
با هدف بهبود زیرساخت های شهری و ارائه خدمات به شهروندان مدیر آبفای شهرستان رشت با شهردار رشت و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر رشت دیدار کرد.

گیرا آنلاین_ به گزارش امور ارتباطات شهرداری رشت،با هدف بهبود زیرساخت های شهری و ارائه خدمات به شهروندان محمود امیری مدیر آبفای شهرستان رشت با رحیم شوقی شهردار رشت و سید شمس شفیعی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر رشت دیدار کرد.

در این نشست که با هدف بهبود زیرساخت‌های شهری و ارائه خدمات بهتر به شهروندان برگزار شد، هر دو طرف بر لزوم تقویت تعاملات و همکاری‌های مشترک تأکید کردند.

شهردار رشت در این نشست اظهار کرد: همکاری نزدیک‌تر میان شهرداری و شرکت آب و فاضلاب می‌تواند به بهبود کیفیت خدمات ارائه‌شده به مردم منجر شود.

شوقی افزود: با تعامل بیشتر و هماهنگی‌های لازم، می‌توانیم در راستای رفاه و آسایش شهروندان گام‌های موثرتری برداریم و امیدواریم در خصوص مسائلی که مربوط به امور شهروندان است تعامل بیش از پیش صورت پذیرد.

وی در پایان تاکید کرد: برای داشتن شهری پویا و پیشرفت همه ‌جانبه شهر و در نهایت خدمات‌ رسانی مطلوب به رشتوندان، نیازمند همکاری و تعامل همه دستگاه‌های اجرایی هستیم.