دوره آموزشی با محوریت سلامت مردان در پست استان گیلان برگزار شد
دوره آموزشی با محوریت سلامت مردان در پست استان گیلان برگزار شد
به گزارش روابط عمومی پست استان گیلان
گیرا آنلاین-هفته اول اسفند ماه در ایران به عنوان هفته سلامت مردان ایران (سما) نامگذاری شده است . به همین مناسبت جلسه ای با حضور دکتر علی قدیری کارشناس مسئول معاونت بهداشت دانشگاه علدم پزشکی گیلان با محوریت سلامت در مردان در دوران اوج گیری ویروس کرونا در سالن جلسات اداره کل پست استان گیلان برگزار شد .

 روز چهارشنبه ۶ اسفند ماه سالجاری در این جلسه دکتر علی قدیری پیرامون تحقق شعار هر خانواده یک پایگاه سلامت گفت : در راستای اجرای توافق نامه ای که بین کشور ها مصوب می شود آموزش همگانی در جهت تغییر رفتار یکی از مسائل مهم در جهت بهبود سلامت افراد است . آگاهی ، توانمندسازی ، آموزش و مشارکت مهمترین مواردی است که در تحقق شعار هر خانواده یک پایگاه سلامت به آن پرداخته می شود .

وی افزود :در این طرح آموزش های لازم به یک فرد که بعنوان سفیر و رابط مراکز درمانی شناخته می شود داده خواهد شد . مهمترین هدف از اجرای این طرح تغییر رفتار در جهت زندگی بهتر و سلامت خواهد بود .  

در پایان همچنین در مورد آسیب های شغلی در سلامت مردان ، نقش استرس در آسیب به سلامت مردان و نحوه مدیریت و کنترل استرس و همچنین پیشگیری و رعایت موارد بهداشتی جهت عدم ابتلا به ویروس کرونا مطالبی را عنوان نمودند