گیرا آنلاین- دکتر زارعیان ، معاون تجاری و خدمات مشتریان مخابرات ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: مخابرات مناطق با توجه به مزیت های نسبی و جغرافیایی خود خدمات بهتری ارائه دهند و در این مسیر باید از تمام امکانات سخت افزاری و نرم افزاری بهره بگیریم.
وی با تاکید بر مزیت های خدمات شرکت مخابرات ایران برای توسعه برند این شرکت ،امکانات و سرمایه خوب ، ماهیت و ویژگی های سرویس ها و منابع انسانی متخصص و کاردان را از جمله این مزیت ها دانست و اظهار داشت : هنر مدیریت در بکار گیری درست و به جا آنها ست ، زیرا هریک از این مزیت ها نقش موثری در توسعه دارند .
دکتر زارعیان با تاکید بر توجه بیشتر به منابع انسانی و استفاده حداکثری از سرمایه انسانی برای تسریع در انجام کارها افزود: خدمات مخابرات علاوه بر سود دنیوی، ثواب اخروی و ماندگار به همراه دارد چرا که این شرکت در دور افتاده ترین نقاط نیز خدمات ارائه می دهد.
وی با اشاره به در نظر گرفتن نیاز متنوع مخاطبان، بر توسعه مشتری مداری در کشور تاکید کرد و گفت : سرعت در انجام کار یک اصل ضروری است که باید سر لوحه قرار گیرد . زیرا دوران رقابت در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات فرا رسیده اکنون رقابت شرکت های بزرگ با شرکت های کوچک است .
معاون تجاری و خدمات مشتریان مخابرات با اشاره به لزوم نظارت دقیق و هوشمندانه بر نحوه ارائه خدمات شرکت در سطح مناطق، خواستار تلاش مستمر برای افزایش سطح رضایتمندی مشتریان همگام با سیاستهای کلان شرکت مخابرات ایران شد و گفت : برای هر استانی باید سرویس مختلفی تعریف کنیم که با توجه به شیوع کرونا بسیاری از نیاز مخاطبان را پاسخگو باشیم .
آیین تکریم و معارفه مدیران چهار منطقه مخابراتی مازندران ، گیلان، آذربایجان شرقی و زنجان امروز سه شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۰ با حضور مدیران ارشد و معاونین ستادی شرکت مخابرات ایران، برگزار و مدیران جدید این مناطق معرفی شدند.
در این مراسم ، آقایان علی نوروزی به عنوان جانشین مدیر مخابرات منطقه مازندران، یداله حسنی مریان به عنوان جانشین مدیر مخابرات منطقه گیلان، سیاوش شهبازی به عنوان جانشین مدیر مخابرات منطقه آذربایجان شرقی و حبیب الله شبستانی به عنوان جانشین مدیر مخابرات منطقه زنجان، معرفی و از زحمات مدیران پیشین این مناطق تقدیر به عمل آمد.