دانشگاه علوم پزشکی گیلان در حوزه امر به معروف و نهی از منکر موفق به کسب رتبه برتر در کشور شد
دانشگاه علوم پزشکی گیلان در حوزه امر به معروف و نهی از منکر موفق به کسب رتبه برتر در کشور شد
دانشگاه علوم پزشکی گیلان در بین دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در حوزه امر به معروف و نهی از منکر موفق به کسب رتبه برتر در کشور شد.

گیرا آنلاین-  دکتر فردین مهرابیان – معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اعلام این خبر گفت : بر اساس ارزیابی های صورت گرفته از سوی  معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سازمان ها، مراکز و دانشگاه‌های برتر” در حوزه نماز و امر به معروف و نهی از منکر در سال ۱۳۹۸ معرفی شدند و دانشگاه علوم پزشکی گیلان در حوزه امر به معروف و نهی از منکر موفق به کسب رتبه برتر کشور شد.

دکتر مهرابیان ضمن ابراز رضایت از فعالیت های ستاد امربه معروف و نهی از منکر دانشگاه علوم پزشکی گیلان، این موفقیت را مرهون تلاش اعضای ستاد مذکور عنوان کرد و گفت : امر به معروف و نهی از منکر مساله بسیار مهمی است و در این رابطه باید از تمام توان خود در تحقق این فریضه استفاده نماییم.

 وی در خاتمه با اشاره به اهمیت امربه معروف و نهی از منکر ، اظهار داشت: اگر امر به معروف و نهی از منکر ابتدا از خود ما آغاز و در ادارات و نهادهای دولتی نیز اجرا شود و همگان ملزم به رعایت آن باشند، بی شک رعایت این مهم ، در بین مردم نهادینه خواهد شد.