گیرا آنلاین- به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان گیلان، مسعود برادران نصیری مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از برگزاری ۱۵ جلسه چهرهبهچهره مردمی در سهماهه نخست سال جاری خبر داد و تأکید کرد: در این جلسات، نهتنها گوشمان به روی صدای مردم باز است، بلکه دستمان برای اقدام فوری آماده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: اولویتِ امروز گاز گیلان، “شنیدن، پاسخ دادن و عمل کردن” باهدف رسیدگی و پاسخگویی بی واسطه به مطالبات مردم شریف در راستای خدمت رسانی مطلوب و کسب حداکثر رضایت مردمی است.
وی افزود: “هدف ما تبدیل هر دیدار به فرصتی برای بهبود خدمات است؛ از مشکلات گازرسانی محلات تا پاسخگویی شفاف به شهروندان، در تلاشیم ضمن حفظ سطح رضایت مطلوب مشترکین از خدمات گازرسانی و رضایتمندی مشترکین را نیز ارتقاء بخشیم.
برادران نصیری با بیان اینکه ارتباط مستقیم، نقش اساسی در شناسایی نیازهای واقعی مردم دارد، اظهار کرد: ارتباط بیواسطه با مشترکین، موتور محرک بهبود خدمات رسانی است.
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در ادامه افزود: این جلسات فرصت ارزشمندی جهت شناسایی نیازهای مشتریان برونسازمانی، دریافت بازخوردهای مردمی، زمینهساز ارتقای بهرهوری، تسریع در پاسخگویی، صرفه جویی در منابع و در مجموع بهبود عملکرد شرکت در مسیر خدمترسانی هرچه بهتر به شهروندان و افزایش رضایت اربابرجوع است.
برادران نصیری با تأکید بر اصل تکریم اربابرجوع اذعان کرد: این جلسات بهصورت مستمر، هر هفته روزهای سهشنبه در محل اداره مرکزی این شرکت برگزار میشود تا شهروندان بدون واسطه، مسائل، مطالبات و مشکلات خود را با مسئولان در میان بگذارند.
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در پایان اظهار کرد: افزون بر این دیدارهای حضوری، مشترکین میتوانند از طریق سامانه رسیدگی به شکایات، سامانه تلفنی ۱۵۹۴ و شماره امداد ۱۹۴ و همچنین در ادارات گاز شهرستانها و نواحی استان گیلان، مشکلات و درخواستهای خود را مطرح کنند.
برادران نصیری هدف از توسعه این تعداد بسترهای رسیدگی به درخواستهای مشترکین را، کاهش مراجعات حضوری و صرفهجویی در زمان مشترکین برشمرد و افزود: همکاران شرکت گاز گیلان با گشاده رویی، آماده پاسخگویی و پیگیری امورات مرتبط با مراجعین هستند.