خبرنگاران زبان گویای مردم و مسئولان هستند
خبرنگاران زبان گویای مردم و مسئولان هستند
دورهمی صمیمانه و تقدیر از بانوان خبرنگار فومن در مجموعه فرهنگی و پذیرایی عمارت حاجیه بنی فومن برگزار شد.

گیرا آنلاین_ بانوان فعال خبرنگار شهرستان فومن به مناسبت روز خبرنگار و به دعوت مدیریت مجموعه فرهنگى و پذیرایى عمارت حاجیه بنى در فومن  که خود از بانوان فرهیخته و فرهنگی است در قالب یک دورهمی دوستانه به بیان برجسته‌ترین خاطرات دوران خبرنگاری خود پرداختند.

«اکرم یحیی زاده» مدیر مجموعه فرهنگى و پذیرایى عمارت حاجیه بنى  فومن در این نشست اظهار کرد: تکریم خبرنگاران در واقع تجلیل از آحاد مردم است چرا که خبرنگاران، نمایندگان مردم در جهت رساندن صدای آنان به مسئولان و چشم بینا و‌ گوش شنوای جامعه هستند.

وی اصحاب رسانه را چراغ راه هدایت جامعه امروز خواند و ادامه داد: مجموعه ما در راستای منویات مقام رهبری که فرمودند کار فرهنگی کمتر از مبارزه با دشمنان در جنگ سخت نیست در راستای ارزشهای والای فرهنگی و ایرانی و اسلامی در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به نامگذاری این مجموعه و پیشینه تاریخی آن افزود:حاجیه بنی یک بانوی فرهیخته فرهنگی شناخته شده بود که  در دوران قبل از انقلاب و در خفقان جور و ستم پهلوی به اشاعه فرهنگ در این مجموعه اهتمام ورزیده و در ترویج و رشد مردمان این سامان نقش بسزایی داشت و تلاش ما نیز امروز این است تا در این مسیر گام برداریم.

یحیی زاده جامعه پویا و سالم را  نیازمند داشتن محیط های فرهنگی سالم عنوان کرد و اضافه کرد: امیدوارم مسئولان شهرستان ما را در راه رسیدن به این امر خطیر در این مجموعه فرهنگی و  پذیرایی عمارت بیشتر همراهی کنند.

گفتنی است، در پایان دورهمی صمیمانه از تلاش های جمعی از بانوان خبرنگار توسط مدیریت مجموعه حاجیه بنی قدردانی شد.