حرکت غیرعلمی در کشاورزی جفا بر آیندگان و گیلانیان است
حرکت غیرعلمی در کشاورزی جفا بر آیندگان و گیلانیان است
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان گفت: امروزه برای موفقیت در کشاورزی باید با پشتوانه بخش تحقیقات حرکت کنیم و اگر این اتفاق نیفتد بر آیندگان و گیلانیان جفا کرده‌ایم.

گیرا آنلاین_ به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان، حجت الاسلام والسلمین حاج کریم عاشوری در آیین تجلیل از کشاورزان نمونه استان گیلان در چهارمین روز از هفته جهاد کشاورزی در سالن همایش‌های بانک کشاورزی گیلان با اشاره به سخن پیامبر عظیم‌الشأن اسلام از قول امام صادق علیه السلام گفت: کیمیای بزرگ کشاورزی است و پیشرفت هر کشوری بر روی دو عنصر علم و تولید بنا شده است.

وی افزود:استان گیلان همچون نگینی کاملاً سبز بر تارک جمهوری اسلامی ایران می درخشد و برخوردار از ۴ فصل زیبا بوده و در هر فصل خاکش چون مرواریدی محصولات گوناگون می رویاند و همگان استان گیلان را با کشاورزی و تولید می‌شناسند.

عاشوری یادآور شد: علم و تحقیقات چراغ راه تمام تولیدکنندگان و کشاورزان است و این دو آمیختگی ناگسستنی با هم دارند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت:به جای مدیریت فسیلی گذشته یعنی گرفتن نقاط ضعف نیروهای پایین دستی باید به فکر مدیر پروری باشیم و با تولید علم و مدیریت صحیح به جایگاهی که شایسته کشاورزی گیلان است دست یابیم.