حرکت با دنده عقب جان پاکبان لنگرودی را گرفت!
حرکت با دنده عقب جان پاکبان لنگرودی را گرفت!
گیلان- جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان از تصادف دلخراش خودرو حمل زباله با پاکبان شهرداری خبر داد. 

گیرا آنلاین_ سرهنگ”فتح الله نصیریان ” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اعلام این خبر گفت: در ساعت ۲۳:۱۶ شامگاه ۲۳ اردیبهشت با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره تصادف شدید منجر به فوت در جاده لنگرود _ موبندان خبر داد. که بلافاصله ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد با حضور ماموران پلیس و تیم‌های امدادی در محل حادثه مشخص شد که خودرو حمله زباله به علت بی احتیاطی و حرکت با دنده عقب دلیل این حادثه دلخراش می باشد.

این مقام انتظامی در ادامه گفت: در این حادثه شدید متاسفانه پاکبان شهرداری که جوانی حدودا ۲۰ ساله و مجرد بوده در دم از شدت جراحات وارده جان باخت.

وی در ادامه افزود :

آیین‌نامه راهنمایی و رانندگی اشعار میدارد حرکت با دنده عقب یا ضروری است یا غیر ضروری ، اگر ضروری باشد در جایی با دنده عقب حرکت کنیم اینکار باید با احتیاط صورت گیرد که درصورت تصادف علت آن بی احتیاطی راننده بعلت عدم توجه به عقب هنگام حرکت با دنده عقب می باشد.

پیکر این پاکبان فداکار، که با تلاش خود به حفظ پاکیزگی و زیبایی شهر کمک می‌کرد، امروز در روستای لیل اطاقور به خاک سپرده شد.

این حادثه تلخ، که باعث از دست رفتن یکی از اعضای خدوم جامعه شهری شده، موجی از تأثر و اندوه را در میان شهروندان و همکاران مرحوم در شهرداری استان و لنگرود به وجود آورده است.

✅پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان