جمعیت هلال احمر گیلان جزء ۱۰ استان برتر کشور در زمینه حقوقی و املاک قرار گرفت
جمعیت هلال احمر گیلان جزء ۱۰ استان برتر کشور در زمینه حقوقی و املاک قرار گرفت
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان گیلان؛

گیرا آنلاین– رئیس جمعیت هلال احمر کشور پیش از ظهر روز جاری در نشست سراسری مسئولین حقوقی جمعیت هلال‌احمر به مناسبت روز وکیل مدافع که به صورت آنلاین برگزار شد، اظهار کرد: برای اولین بار سند تک برگ برای برخی اموال گرفته شده با این حال ۱۷ هزار میلیارد ریال اعتبار اسناد املاکی است که به جمعیت هلال احمر بازگشته است.

همتی ضمن تاکید بر اعتمادسازی جامعه نسبت به “وقف” افزود: باید در جامعه اعتماد و اطمینان ایجاد کنیم تا مردم با آرامش خاطر موقوفات خود را به جمعیت هلال‌احمر اهدا کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر ضمن اشاره به مجموع املاک و مستقلات جمعیت هلال احمر کشور افزود: در مجموع اقدامات هلال احمر باید با هدف صیانت از اموال انجام شود، ۳۳۰۰ ملک داریم که باید برای ثبت اسناد آنها تلاش و سند تک برگ تهیه شود.

دکتر کریم همتی با اشاره به سود آوری جمعیت در باغات پسته رفسنجان افزود: امسال تا این لحظه بیش از ۲۸ میلیارد تومان سود در باغات پسته‌ی رفسنجان داشتیم که باید برای حفظ و افزایش این سود برنامه ریزی و تلاش شود.

شایان ذکر است؛ در نشست سراسری مسئولین حقوقی جمعیت هلال‌احمر به مناسبت روز وکیل مدافع، جمعیت هلال احمر استان گیلان جزء ۱۰ استان برتر کشور با رتبه خوب در زمینه حقوقی و املاک قرار گرفت.