مدیران مخابرات منطقه گیلان و شعب بانک انصار استان با تاکید بر اجرای هرچه بهتر تفاهم نامه های فیمابین و چگونگی تحکیم روابط دیدار و گفتگو کردند .
گیرا آنلاین– در این دیدار علیرضا پارسائی مدیر مخابرات منطقه گیلان ، ضمن ابراز رضایت از نحوه عملکرد شعب بانک انصار در خدمات رسانی به مشترکین ، پیشنهاد تشکیل کمیته های مشترک را جهت اجرایی کردن درخواست های طرفین نمود.
در ادامه مدیرشعب بانک انصار با اشاره به عملکرد خوب مخابرات در خدمات دهی به مردم در زمینه ارتباطات ، اظهار امیدواری کرد که بانک انصار بتواند با حمایت های روزافزون ، در ارتقای سطح ارتباطات و بهبود زیرساخت های مخابراتی استان نقش موثری ایفا کند .
محمد خان احمدی با اشاره به همکاریهای متقابل بانک انصار و مخابرات منطقه گیلان ، بر ایجاد تعاملات مالی و مساعدت بیشتر در این زمینه تأکید کرد.
وی در خصوص ایجاد زمینه فروش محصولات مخابراتی از طریق درگاههای اینترنتی بانک انصار نیز راهکارهایی ارائه و افزود : امیدواریم با تعامل بیشتر در این موضوع بتوانیم مشتریان بانک انصار را از خدمات مخابراتی بهرهمند سازیم.
همچنین ایشان ضمن تشریح خدمات بانکی از جمله ارائه تسهیلات جهت تجهیز سرمایه در گردش مالی پروژه های FTTH و خرید تجهیزات اینترنت ، استقرار دستگاه ATM در ساختمان مرکزی مخابرات و سفارشی کردن سامانه Cashless ATM جلب رضایت مشتریان را اولویت بانک انصار دانست .
لینک کوتاه :
https://giraonline.ir/?p=3927