تذکر رئیس کل دادگستری استان گیلان به کلیه مسئولان دخیل در امر انتخابات جهت رعایت قانون و اخلاق و عدم جانبداری
تذکر رئیس کل دادگستری استان گیلان به کلیه مسئولان دخیل در امر انتخابات جهت رعایت قانون و اخلاق و عدم جانبداری
نشست شورای معاونین دادگستری استان به ریاست رییس کل دادگستری استان گیلان برگزار شد

گیرا آنلاین_  به گزارش روابط عمومی دادگستری گیلان، نشست شورای معاونین دادگستری استان به ریاست حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رییس کل دادگستری استان گیلان برگزار شد

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رییس کل دادگستری استان گیلان انتخابات را پدیده ای سرنوشت ساز برای نظام دانست و اظهار داشت: روسای ستاد های انتخاباتی و هواداران نباید در تبلیغات خود به افراد توهین کرده و مرتکب عمل مجرمانه ای گردند.

وی با تاکید بر پایبندی به ضوابط و مقررات انتخابات تصریح کرد: باید از بداخلاقی ها اجتناب نموده و بر مدار عدالت رفتار نماییم.

رئیس شورای قضایی استان در ادامه افزود: تمامی مسئولان اعم از مسئولان اجرایی و سایر مدیران استانی تحت هیچ شرایطی مجاز به عدول از اصل بی طرفی در انتخابات نیستند و نباید از امکانات عمومی و دولتی در راستای تبلیغ برای هیچ نامزدی بهره برداری گردد.

وی با تاکید بر برگزاری انتخاباتی شکوهمند و سالم در کشور ابراز داشت : هرگونه اقدام مجرمانه ای که در فرآیند انتخابات صورت گیرد و سلامت آن را خدشه دار کند مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

این مقام ارشد قضایی در پایان شرکت در انتخابات را وظیفه کنونی و اولویت اول هر شهروندی عنوان نمود و خاطر نشان کرد: حضور مردم در پای صندوق های رای، لبیکی به آرمان های انقلاب و نظام است .