تجلیل دکتر بالو از پایوران و پرستاران بیمارستان ولیعصر (عج) نداجا
تجلیل دکتر بالو از پایوران و پرستاران بیمارستان ولیعصر (عج) نداجا
به مناسبت روز نیروی دریایی ارتش و همزمانی آن با هفته پرستار، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور در بیمارستان ولیعصر (عج) نیروی دریایی ارتش در رشت از کارکنان و پرستاران این بیمارستان تجلیل کرد.
گیرا آنلاین-به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وب‌دا)، ظهر امروز ، دکتر حیدرعلی بالو-سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان به همراه دکتر عقیل قلی‌پور-سرپرست معاونت درمان،  دکتر محمود مرتضوی- مشاور و رئیس دفتر ریاست دانشگاه، طاهره زاهد صفت- مدیر پرستاری و فیروز نصیرزاده- مدیر روابط عمومی دانشگاه به مناسبت فرا رسیدن روز نیروی دریایی و همچنین مصادف شدن آن با هفته پرستار، در بیمارستان تخصصی ولی‌عصر (عج) نداجا رشت حضور یافت.
دکتر بالو در جریان حضور در این بیمارستان، ضمن دیدار با دکتر سید مصطفی سعیدی نیا- رئیس بیمارستان ولیعصر (عج) نداجا، با اهدای گل به کارکنان و پایوران نیروی دریایی و همچنین پرستاران بیمارستان، از زحمات و تلاش‌های این قشر تجلیل و قدردانی کرد.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان همچنین از بخش‌های مختلف بیمارستان تخصصی ولیعصر (عج) رشت بازدید کرد و در جریان کم و کیف خدمات آن قرار گرفت.