تأکید مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان بر ایجاد و توسعه خوشه صنعتی در گیلان/ کلینیک صنایع کوچک در گیلان راه‌اندازی شد
تأکید مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان بر ایجاد و توسعه خوشه صنعتی در گیلان/ کلینیک صنایع کوچک در گیلان راه‌اندازی شد
تأکید مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان بر ایجاد و توسعه خوشه صنعتی در گیلان/ کلینیک صنایع کوچک در گیلان راه‌اندازی شدمدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان اهمیت ایجاد و توسعه خوشه‌های صنعتی در گیلان را لازم و ضروری دانست و افزود: ایجاد حلقه‌ای هماهنگ و منسجم از تولیدکنندگان، دانشگاهیان، نخبگان، فناوران، بازاریابی و صادرات در این خوشه صنعتی مورد توجه است.

به گزارش گیرا آنلاین به نقل از تیتر گیلان، مهدی محبوبی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان در نشست خبری با اصحاب رسانه با تقدیر روز خبرنگار، اظهار کرد: تمام رویداد‌های مثبت و منفی در ابعاد مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در جامعه با حضور خبرنگاران رقم می‌خورد.

وی با بیان اینکه شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان پیوسته مشغول جذب سرمایه گذار، ایجاد اشتغال و تولید است، افزود: این رسانه‌ها هستند که موجب تشدید فعالیت‌های سازمان و موجب تقویت انگیزه و امید در جامعه می‌شوند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان با بیان اینکه شهرک‌های صنعتی سازمانی برای ساماندهی صنایع کوچک، ارتقا و توانمندسازی آن‌ها است، گفت: توانمندسازی صنایع و ارتقای سطح کمی و کیفی آنها و تلاش برای ایجاد خوشه‌های صنعتی باید با همکاری رسانه‌ها و بخش خصوصی در استان گیلان توسعه پیدا کند.

محبوبی اهمیت ایجاد و توسعه خوشه‌های صنعتی در گیلان را لازم و ضروری دانست و افزود: ایجاد حلقه‌ای هماهنگ و منسجم از تولیدکنندگان، دانشگاهیان، نخبگان، فناوران، بازاریابی و صادرات در این خوشه صنعتی مورد توجه است.

وی بر ضرورت راه‌اندازی یک کلینیک تخصصی صنایع و کسب و کار در استان تأکید کرد و گفت: در این کلینیک مسایل و چالش‌های صنایع کوچک به صورت دقیق و علمی عارضه‌یابی و سپس در رفع آن چاره‌اندیشی می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان با بیان اینکه حفظ و ارتقای تولید نیازمند همگرایی همه‌جانبه است، افزود: ۱۳۵ واحد صنعتی غیر فعال، نیمه تعطیل و راکد به چرخه تولید و اشتغال گیلان برگشته است.

محبوبی از بازگشت سرمایه‌گذاران صنایع کوچک در گیلان خبر داد و گفت: یا این رخداد بخش عمده‌ای از فارغ‌التحصیلان تحصیلات تکمیلی در صنایع هایتک و برند مشغول کار می‌شوند.