بی احتیاطی خودروی سواری جان یک نفر را گرفت.
بی احتیاطی خودروی سواری جان یک نفر را گرفت.
وقوع تصادف شدید بین یک خودروی سواری جکs5 و دو عابر پیاده

گیرا آنلاین_ رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان، «سرهنگ امیر طالبی» در تشریح این خبر بیان داشت: مقارن ساعت ۲۳:۵۵ روز سه شنبه مورخ ۱ فروردین ۱۴۰۲ بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو سواری جک s5 با دو عابر پیاده در شهرستان رودبار، متاسفانه جان یک نفر را گرفت. در پی اعلام این خبر، بلافاصله پلیس به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: با حضور مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی در محل حادثه و بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، یک دستگاه سواری جکs5 در حال حرکت به دلیل‌ سرعت غیرمجاز و توجه نکردن راننده سواری به جلو با دو عابر پیاده ۵۰ ساله و ۶ ساله برخورد می نماید که بر اثر این حادثه هر دو عابر سریعا توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند که به علت شدت جراحات وارده متاسفانه خانم ۵۰ ساله فوت کردند و کودک ۶ ساله مصدوم جهت درمان تخصصی به بیمارستان رشت اعزام گردید.

این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: سرعت غیر مجاز یکی از تخلفات حادثه ساز به شمار می‌رود که از جمله دلایل عمده بسیاری از تصادفات رانندگی مرگبار می‌باشد و نه تنها برای راننده و سر نشینان وسیله نقلیه حادثه ساز بوده بلکه برای سایر کاربران ترافیکی که با رعایت قوانین در حرکت هستند خطر آفرین است و باعث بروز خسارت در صدمات جبران ناپذیر جانی و مالی خواهد شد.