گیرا آنلاین- ابلاغ احکام مطالباتی بصورت الکترونیکی یکی از مکانیزمهای توسعه خدمات غیرحضوری برای رضایتمندی بیشتر در جامعه کارفرمایی است .علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان با اعلام این خبر افزود : در دوماهه نخست سالجاری از مجموع 16518 فقره ابلاغ احکام مطالباتی به کارفرمایان ، تعداد 13387 فقره یعنی 81 درصد آن بصورت اینترنتی انجام پذیرفته است .
وی با اشاره به اینکه کارفرمایان در زمره شرکای اجتماعی سازمان دارای ارتباط کاری متعدد با فرایندهای متنوع می باشند اظهار داشت : استفاده از ابزارها و مکانیزمهای نوین در قالب خدمات اینترنتی و غیرحضوری از راهبردهای سازمان برای تعالی بخشیدن در تقویت ارتباطات با این قشر و همچنین ایجاد رضایتمندی بیشتر است .
خاطر نشان می سازد شعب آستانه اشرفیه ، کلاچای با 100 درصد بیشترین میزان ابلاغ الکترونیکی را در سطح استان دارا بوده و پس از آن شعب سنگر ، املش ، شهرصنعتی رشت ، سیاهکل ، بندرکیاشهر ، چابکسر و کوچصفهان با بیش از 90 درصد سروریس دهی الکترونیکی در ابلاغ احکام مطالباتی قرار دارند .