برگزاری نمایشگاه عکس و تمبر با موضوع “دفاع مقدس ” در عمارت تاریخی پست گیلان
برگزاری نمایشگاه عکس و تمبر با موضوع “دفاع مقدس ” در عمارت تاریخی پست گیلان
به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس ، نمایشگاه عکس و تمبر با موضوع دفاع مقدس در عمارت تاریخی پست گیلان برگزار شد . 

گیرا آنلاین_ به گزارش روابط عمومی اداره کل پست استان گیلان ، ظهر امروز ۳ مهر ماه ، به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس ، نمایشگاه تمبر و عکس با موضوع دفاع مقدس و نقش پست در ۸ سال دفاع مقدس در عمارت تاریخی پست گیلان برگزار شد .

در این نمایشگاه که با حضور سرهنگ پاسدار حسن حبیبی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و محمد حسین هوشنگی مدیر کل پست گیلان افتتاح شد مجموعه کاملی از تمبرهای چاپ شده دفاع مقدس ، تمبرهای یادبود شهیدان ، تمبر سنگر سازان بی سنگر و مجموعه ای از عکس های مربوط به نقش پست در سالهای دفاع مقدس گردآوری شده است . همچنین تمبر نفیس طلا و نقره امام خمینی (ره) و سردار شهید حاج قام سلیمانی در این نمایشگاه به معرض دید عموم گذاشته شده است .

سرهنگ حبیبی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ، در حاشیه این بازدید ضمن تقدیر از اقدام پست گیلان در برپایی این نمایشگاه ، نقش پست را در سالهای دفاع مقدس ارزنده و بی بدلیل بیان کرد و بر حفظ اسناد مصور مربوط به سالهای ارزشمند دفاع مقدس تأکید کرد .

محمد حسین هوشنگی مدیر کل پست گیلان در حاشیه این دیدار و در مصاحبه با خبرنگار صداو سیمای مرکز گیلان مهم ترین هدف از برگزاری این نمایشگاه را روایت خدمات پست در سالهای دفاع مقدس و بیان رشادت ها و ایثارگری رزمندگان در قالب تمبر بیان کرد .

وی اضافه کرد : این نمایشگاه از امروز تا پنج شنبه ۶ مهر ماه پذیرای علاقه مندان و مردم فرهنگ دوست گیلان خواهد بود .