رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان گیلان گفت: شهروندان برای سووالات کرونایی خطوط اورژانس ۱۱۵ را اشغال نکنند و با شماره ۴۰۳۰ تماس بگیرند.
گیرا آنلاین– به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان(وب دا)؛ رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان از افزایش 12 درصدی آمار تماس شهروندان با سامانه ۱۱۵ اورژانس در 4 ماه گذشته خبر داد و گفت: تعداد قابل توجهی از این تماسها مربوط به سوالات و مشاوره درخصوص کروناست که باعث افزایش تماسهای غیراورژانسی با سامانه ۱۱۵ میشود.
دکتر اسدی افزود: شهروندان میتوانند برای پرسیدن سووالات کرونایی و مشاوره در این زمینه با شمارههای ۴۰۳۰ و ۱۹۰ تماس بگیرند.
وی توصیه کرد که شهروندان از اشغال کردن خطوط تلفن ۱۱۵ جدا خودداری کنند تا امر امدادرسانی به بیماران و مصدومان حوادث مختلف تسریع شود.
اورژانس پیش بیمارستانی استان گیلان با 68 پایگاه شهری، جادهای به مردم خدمات رسانی میکند.
لینک کوتاه :
https://giraonline.ir/?p=10736