با تلاش کارکنان پخش فرآورده های نفتی گیلان بالغ بر ۲۸ هزارفقره کارت سوخت در سال ۹۸ رمز گشایی شد
با تلاش کارکنان پخش فرآورده های نفتی گیلان بالغ بر ۲۸ هزارفقره کارت سوخت در سال ۹۸ رمز گشایی شد
رمز گشایی کارت سوخت ، پاسخگوئی به مراجعین در زمینه صدور المثنی کارت هوشمند ،رفع مسدودی از کارت سوخت ، تحویل کارت های جا مانده در جایگاهها نیز از مواردی است تعداد مراجعین به نواحی نه گانه را به روزی یکصد نفر رساند

گیرا آنلاین– با شروع زمان اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت ؛ از ۲۳ آبان لغایت پایان اسفند ماه سال ۹۸ با تلاش کارکنان این شرکت ۲۸ هزار و ۹۵ فقره کارت سوخت در استان گیلان رمز گشایی شد .

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان و به نقل از عباسی در راستای خدمت رسانی به هموطنان از فروردین لغایت تیر ماه سالجاری سه هزار و ۲۹ فقره کارت سوخت بازیابی شد .
مدیر منطقه گیلان با اشاره به اینکه از زمان الزام استفاده از کارت هوشمند سوخت خودروها شمار مراجعین مسائل مربوط به کارت سوخت به طور متوسط در نواحی نه گانه به روزی یکصد نفر به ویژه در ناحیه مرکزی رشت  روزانه تا ۵۰۰ نفر رسید ، گفت : «  کارکنان منطقه گیلان در نواحی نه گانه (رشت ، رودبار ، رودسر ، صومعه سرا ، لاهیجان ، آستارا ، انزلی ، تالش وفومن )با پشتکار پاسخگوی مراجعات مردمی و رفع مشکلات آنها در این زمینه هستند .»
مدیر منطقه گیلان افزود : « رمز گشایی کارت سوخت ، پاسخگوئی به مراجعین در زمینه صدور المثنی کارت هوشمند ،رفع مسدودی از کارت سوخت ، تحویل کارت های جا مانده در جایگاهها نیز از مواردی است تعداد مراجعین به نواحی نه گانه را به روزی یکصد نفر رساند . »
وی همچنین گفت : « در همین راستا سامانه پاسخگویی ۰۹۶۲۷ به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگوئی به مراجعات مردمی در این خصوص می باشد . »