بازدید فرماندار رشت از اماکن آموزشی روستای سیاه اسطلخ/ دکتر امام پناهی: توجه بیشتر به عدالت آموزشی، منجر به شکوفایی استعدادهای بی نظیری خواهد شد
بازدید فرماندار رشت از اماکن آموزشی روستای سیاه اسطلخ/ دکتر امام پناهی: توجه بیشتر به عدالت آموزشی، منجر به شکوفایی استعدادهای بی نظیری خواهد شد
فرماندار رشت با بیان این مطلب که سنگ بنای ادامه روند توسعه جوامع در مدارس گذاشته می‌شود، اظهار داشت: توجه بیشتر به زیرساخت ها و گسترش عدالت آموزشی در مناطق کمتر برخوردار، منجر به کشف و شکوفایی استعدادهای بی نظیر خواهد شد که آینده روند توسعه کشور را تضمین می کند.

گیرا آنلاین– به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت، دکتر حمیدرضا امام پناهی پیش از ظهر امروز(دوشنبه) در بازدید از مدارس دخترانه الزهرا و پسرانه شهید جمشید خوش نشین روستای سیاه اسطلخ از توابع بخش مرکزی، اظهار داشت: توسعه انسانی و توجه به امر آموزش علمی و معنوی دانش آموزان، مهمترین مولفه و سرمایه در پیشرفت همه جانبه کشور می باشد.

وی تقویت ارتباط و همکاری ما بین اولیاء، مربیان و مسئولین را راه گشای بسیاری از مشکلات این حوزه معرفی و بر آمادگی مجموعه فرمانداری برای تسریع در رفع کمبودهای مدارس حاشیه شهر، روستاها و مناطق کمتر برخوردار تاکید کرد.

امام پناهی با تاکید بر لزوم تحول در زیرساخت‌های آموزشی، بهینه سازی اماکن و تامین امکانات مورد نیاز، خاطرنشان کرد: امروزه آموزش و پرورش از مهمترین سرفصل های مورد توجه جوامع بشری بوده و بی شک در صورت توزیع عادلانه امکانات سخت افزاری و نرم‌افزاری در امر آموزش و در نتیجه کاهش فاصله میان دانش آموزان مناطق برخوردار و کمتر برخوردار، شاهد کشف و شکوفایی استعدادهای بی نظیر خواهیم بود.

فرماندار رشت در این بازدید که با همراهی سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک رشت صورت پذیرفت و در گفتگوی بی واسطه با مربیان و دانش آموزان، در جریان مشکلات و کمبودهای موجود قرار گرفته و ضمن هماهنگی با مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان؛ نسبت به رفع هرچه سریعتر کمبودها و تامین اقلام و امکانات مورد تقاضا، اظهار امیدواری کرد.

نماینده عالی دولت در مرکز استان با اشاره به وقایع اخیر، دشمنی بی وقفه جهان استکبار با ملل آزاده و همچنین مانع تراشی های متعدد در مسیر توسعه ایران مقتدر و یکپارچه، گفت: تربیت و آموزش صحیح نسل آینده، از مهمترین راه های مقابله با تهاجم دشمن است.

وی در گفتگو با دانش آموزان و با یادآوری خاطرات دوران تحصیل خود، اظهار داشت: به امید خداوند، زمان زیادی برای قرار گرفتن در بالاترین جایگاه های مدیریتی، اجرایی، آموزشی و تحقیقاتی کشور منتظر نخواهید ماند و انشاءالله به زودی ایران اسلامی از خدمات و دستاوردهای شما بهره خواهد برد.