بازدید اعضای ستاد هماهنگی گردشگری و خدمات سفر سازمان از روند ارایه خدمات به گردشگران منطقه آزاد انزلی
بازدید اعضای ستاد هماهنگی گردشگری و خدمات سفر سازمان از روند ارایه خدمات به گردشگران منطقه آزاد انزلی
رعایت دستور العمل های بهداشتی مرتبط با کرونا مهمترین اولویت ارایه خدمات به گردشگران نوروزی است

گیرا آنلاین- با توجه به روند رو به افزایش حضور گردشگران نوروزی ۱۴۰۰ به فاز تجارت و گردشگری منطقه، اعضای ستاد هماهنگی گردشگری و خدمات سفر منطقه از روند ارایه خدمات به گردشگران منطقه آزاد انزلی بازدید به عمل آوردند.
در این برنامه نظارتی که مشاور مدیرعامل و مدیرکل حوزه ریاست، معاون فرهنگی و گردشگری، مدیر روابط‌عمومی و امور بین الملل،دبیر ستاد مبارزه با کرونا منطقه، مدیر پشتیبانی و تشریفات و معاون حراست سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی انزلی حضور داشتند، شاخص‌هایی چون اجرای دستور العمل های بهداشتی ستاد مقابله با کرونا، ارایه ماسک رایگان در درب های ورودی فاز تجارت و گردشگری و مجتمع های تجاری مورد توجه قرار گرفت.
بنابراین گزارش دیدار و گفتگو با کادر پزشکی و درمانی مستقر در فاز تجارت و گردشگری که در قالب مطب پزشکی به مراجعه کنندگان خدمات رایگان ارایه میدهند و بازدید از دفتر ستاد هماهنگی خدمات سفر،بازدید از نمازخانه های مجتمع های تجاری ، گفتگو با هنرمندان حاضر در بازارچه صنایع دستی، و نحوه ارایه خدمات در پارکینگ ها و مبادی ورودی به محدوده گردشگری منطقه از دیگر بخش‌های این بازدید میدانی در روزهای نخست نوروز بود.
گفتنی است رعایت دستور العمل های بهداشتی مرتبط با کرونا مهمترین اولویت ارایه خدمات به گردشگران نوروزی است که در قالب های تبلیغات محیطی و مجازی ، پخش پیام های بهداشتی از رادیو پیجینگ و برپایی ایستگاه های توزیع ماسک و لوازم ضدعفونی در سطح منطقه و مجتمع های تجاری بوده است.
علاوه‌بر نوسازی مبلمان و امکانات تفریحی-گردشگری،برگزاری نمایشگاه عرضه محصولات و صنایع دستی
تولیدی توسط هنرمندان منطقه و استان، برپایی مسابقات سفره آرایی هفت سین با استفاده از صنایع دستی گیلان بهمراه با پخش جشنواره تلویزیونی ترنم بهار در شبکه تلویزیونی باران، از مهمترین برنامه های سازمان منطقه آزاد انزلی،جهت ایجاد فضای نشاط و شادابی برای خانواده ها در نوروز ۱۴۰۰ می باشد.