انتقال زن ۴۳ساله گیلانی به رشت توسط اورژانس هوایی گیلان
انتقال زن ۴۳ساله گیلانی به رشت توسط اورژانس هوایی گیلان
در سومین پرواز بالگرد اورژانس هوایی گیلان در سال جاری، زن 43 ساله اهل ییلاقات ماسوله با موفقیت به مرکز آموزشی درمانی رازی رشت انتقال یافت.

گیرا آنلاین- دکتر پیمان اسدی- رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی گیلان، از انتقال زن ۴۳ ساله گیلانی از ارتفاعات ماسوله(ییلاق گردسایه)به مرکز آموزشی درمانی رازی رشت خبرداد.

وی افزود : این زن ۴۳ ساله دچار مشکلات متعدد چون تهوع و استفراغ شدید، تب و لرز و تپش قلب شدید شده بود و به علت صعب العبور بودن منطقه، امکان انتقال وی توسط آمبولانس زمینی امکان پذیر نبود.

این مقام مسوول ادامه داد؛ وی از طریق نیروهای هلال احمر به منطقه امن برای فرود بالگرد انتقال داده شد و توسط بالگرد اورژانس هوایی به جهت درمان مرکز آموزشی درمانی رازی رشت با موفقیت انتقال یافت.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی گیلان، با بیان اینکه اورژانس هوایی گیلان ۲۵ شهریور ۹۸ در گیلان رسما راه اندازی شد، خاطرنشان کرد: این پرواز، هشتمین ماموریت اورژانس هوایی گیلان از ابتدا تا کنون و سومین پرواز در سال ۹۹ بوده است.

گفتنی است : هم اکنون ناوگان اورژانس۱۱۵ گیلان مجهز به یک دستگاه هلیکوپتر، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، دو دستگاه موتورلانس و ۱۳۸دستگاه آمبولانس می باشد.