گیرا آنلاین- به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، با هدف تسهیل و تسریع در خدمت رسانی به شهروندان و ممانعت از مکاتبات و رفت و آمدهای غیرضروری ، بر اساس ضوابط موجود در سازمان تامین اجتماعی ، طی توافق نامه ای فی مابین اداره کل تامین اجتماعی گیلان و اداره کل راه و شهرسازی استان ، امکان بهره برداری از سامانه استعلام ارتباط بیمه ای برای واحدهای اجرایی راه و شهرسازی گیلان فراهم گردید .
براین اساس در مواردی که نوع و داشتن ارتباط بیمه ای در مدارک و الزامات پرونده ای شهروندان برای دریافت خدمات از اداره راه و شهرسازی ملاک عمل می باشد نیاز به مکاتبه و مراجعه فرد متقاضی به شعب تامین اجتماعی نبوده و کارشناسان اداره راه و شهرسازی قادر خواهند بود تا از طریق سامانه ارتباط بیمه ای نسبت به اخذ استعلام لازم بر اساس کدملی و مشخصات فردی اقدام نمایند .
این خدمت که در ادامه اهداف پیش بینی شده برای توسعه خدمات غیرحضوری فراهم گردیده ، پیش از این نیز توسط برخی ادارات همچون بنیاد شهید و امور ایثارگران و بهزیستی استان صورت گرفته است .
لینک کوتاه :
https://giraonline.ir/?p=3669