اقدام جهادی دانشگاه علوم پزشکی گیلان را قابل تحسین می دانم.
اقدام جهادی دانشگاه علوم پزشکی گیلان را قابل تحسین می دانم.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ( وب دا)؛
گیرا آنلاین- مهندس جبار کوچکی نژاد، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در نشست مشترک نمایندگان مردم گیلان با مسوولان دانشکاه علوم پزشکی گفت: تصور نمی‌کردم بدهکاری ۷۰۰ میلیاردی دانشگاه علوم پزشکی گیلان تا این میزان پرداخت شود و این اقدام جهادی دانشگاه را قابل تحسین می دانم.

مهندس جبار کوچکی نژاد، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با تقدیر از اقدامات دانشگاه علوم پزشکی گیلان طی دو سال اخیر، اظهار کرد: تصور نمی‌کردم بدهکاری ۷۰۰ میلیاردی دانشگاه علوم پزشکی گیلان تا این میزان پرداخت شود و این اقدام جهادی دانشگاه را قابل تحسین می دانم.

وی با تاکید بر اینکه زیرساخت های درمانی در استان باید بیشتر تقویت شوند، افزود: تخت های دولتی و خصوصی گیلان مجموعا به نصف تخت های دولتی در بسیاری از استان ها نمی رسد که این مسئله می طلبد نگاه وزارت بهداشت به گیلان بیشتر شود.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در خانه ملت با اشاره به پیشرفت بالای ۵۰ درصد برخی از پروژه ها در سایت لاکان، گفت: اتمام بیمارستان سایت لاکان تا پایان سال می تواند مثمر ثمر باشد و اگر تعویق بیفتد ممکن است پروسه تکمیل آن بیشتر به طول بیانجامد.

وی بر لزوم استفاده دانشگاه علوم پزشکی گیلان از توان خیران و بنیاد ها تاکید کرد و گفت: باید از دستگاه هایی مثل تامین اجتماعی، ستاد اجرایی، بنیاد‌ها، جهاد دانشگاهی و خیرین در گیلان بیشتر استفاده شود.