افزایش نگاه حمایتی دولت نسبت به شهر خمام/ برگزاری جلسات مجمع با مدیران استانی با هدف رفع مشکلاتی همچون زباله
افزایش نگاه حمایتی دولت نسبت به شهر خمام/ برگزاری جلسات مجمع با مدیران استانی با هدف رفع مشکلاتی همچون زباله
.

گیرا آنلاین_ رئیس شورای اسلامي شهر خمام گفت: خمام از سال ۹۹ به عنوان شهرستان معرفی شد ،  اما عملا نگاه حمایتی دولت  نسبت به این شهرستان باید افزایش پیدا کند و در حال حاضر حتی در  مباحثی همچون ایستگاه های آتش نشانی ، زباله و. .. با مشکلات متعددی مواجه هستیم .

مهدی عاشوری رئیس شورای اسلامی شهر خمام در سومین نشست مجمع مشورتی شهرداران و روسای شوراهای اسلامی شهرهای مراکز شهرستان گیلان در شهر لنگرود با اشاره به اینکه از شورای لنگرود بابت ایجاد بستر مناسب در راستای این نشست تشکر می کنم اظهار کرد: همچنین از ابتکار دکتر کارگرنیا رئیس شورای شهر و رئیس این مجمع بابت پیشنهاد تشکیل این مجمع مشورتی قدردانی می کنم.

وی با بیان اینکه شهر خمام ما بین رشت و انزلی قرار گرفته است افزود: خمام به فرودگاه رشت و منطقه آزاد انزلی نزدیک است و با توجه به اینکه خمام از سال ۹۹ به عنوان شهرستان معرفی شد ، اما عملا نگاه دولت نسبت به این شهرستان بسیار اندک است و حتی در مباحثی همچون ایستگاه های آتش نشانی ، زباله و. .. با مشکلات متعددی مواجه هستیم .

رئیس شورای شهر خمام با اشاره به اینکه خمام بالغ بر سی هزار نفر جمعیت شهری دارد تصریح کرد: ما با مشکلات خدمات دهی مواجه هستیم و انتظار داریم این مجمع نشست هایی را با مدیران عالی رتبه با هدف بررسی و رفع این مشکلات برگزار کند.