استان گیلان آمادگی میزبانی رویدادهای مختلف ملی و بین‌المللی دارد
استان گیلان آمادگی میزبانی رویدادهای مختلف ملی و بین‌المللی دارد
جهانبخش آرمان در آئین رونمایی از پوستر اولین دوره مسابقات کبدی قهرمانی جهان گفت : ورزش کبدی از رشته های پرطرفدار استان گیلان است .

گیرا آنلاین_ به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان گیلان ، مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان در آئین رونمایی از پوستر اولین دوره مسابقات کبدی قهرمانی جهان از آمادگی گیلان برای میزبانی رویدادهای ملی و بین‌المللی خبر داد و تصریح کرد: بی‌شک برگزاری چنین رودهایی در استان نتایج خوبی را برای ورزش و ورزشکاران استانی در رشته‌های مختلف خواهد داشت و به‌عنوان جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان گیلان از همه فدراسیون‌هایی که استان گیلان را محور قرار می‌دهند در برگزاری اردوهای تیم‌های ملی و بین‌المللی نهایت تشکر و قدردانی را داریم.

جهانبخش آرمان ادامه داد: ورزش کبدی از رشته‌های پر هوادار استان گیلان بوده و به‌عنوان میزبان رویداد بزرگ جهانی قرار امیدواریم با تعامل و هم‌فکری میزبانی شایسته بوده و مقام قهرمانی را برای این کشور به دست آوریم.

وی تأکید کرد: استان گیلان با کسب ۲۸۶ مدال در سال ۱۴۰۲ افتخار رده سومی کشور را در مدال‌آوری به خود اختصاص داد.

گفتنی است در پایان این آیین تفاهم‌نامه اقدامات و تعهدات فدراسیون کبدی جمهوری اسلامی ایران و سازمان منطقه آزاد انزلی جهت برگزاری این دروه از مسابقات به امضای طرفین رسید و از پوستر این دوره از مسابقات رونمایی شد.