اداره کل بیمه سلامت استان گیلان موفق به دریافت لوح تقدیروتندیس«دستگاه برتر» شد
اداره کل بیمه سلامت استان گیلان موفق به دریافت لوح تقدیروتندیس«دستگاه برتر» شد
لوح تقدیر و تندیس«دستگاه برتر»در بین دستگاه های اجرایی استان ( ۵۸ ) در جشنواره شهید رجایی استان به دکتر محمود عاطف راد مدیرکل بیمه سلامت استان گیلان اهدا شد.

به گزارش گیرا آنلاین به نقل از خط گیلان ، آیین معرفی دستگاهها برتر در جشنواره شهید رجایی با حضور عباسی استاندار، معاونین استانداری گیلان و مدیران کل دستگاههای اجرایی استان در سالن الغدیر استانداری گیلان برگزارشد.

در این جشنواره اداره کل بیمه سلامت استان گیلان براساس نتایج ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۱جشنواره شهید رجایی، با کسب بالاترین امتیاز رتبه اول در بین همه دستگاه‌های اجرایی(۵۸) ، مفتخر به دریافت لوح تقدیر و تندیس شد.

این گزارش حاکی است در قسمتی از متن تقدیر نامه استاتدار گیلان خطاب به مدیر کل بیمه سلامت استان گیلان آمده است:«با توجه به اینکه بر اساس نتایج ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۱،آن دستگاه با کسب بالاترین امتیاز درمجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی در گروه سلامت و رفاه اجتماعی به عنوان «دستگاه برگزیده» شناخته ومعرفی شده‌اید، لذا به منظور تکریم خدمت صادقانه ،انقلابی و موثر به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ونهادینه‌سازی فرهنگ ارتقا و بهبود عملکرد از جناب عالی و کارکنان ارجمند و خدوم ان دستگاه در جشنواره استانی شهید رجایی «قدردانی» می‌نماییم.

در بخشی دیگر از این تقدیرنامه آمده است: جشنواره شهید رجایی خط پایان نیست بلکه آغاز یک راه برای حرکت و تحول حقیقی بر مبنای اندیشه در راه طی شده آموزه‌های برآمده از تجربه یک ساله دولت است.

امید است با اتکال به خداوند متعال در این مسیر تحولی، بیش از پیش موفق و موید باشید.

اسدالله عباسی استاندار گیلان

و رئیس ستاد استانی جشنواره شهید رجایی