گیرا آنلاین– به نقل از خط گیلان سیدمهدی خدمت بین دانا در این جلسه ضمن ابراز خرسندی و قدردانی از پیگیری مسئولین اداره پست نسبت به حل مشکلات جامعه هدف بهزیستی و با اشاره به توانمندیهای توانخواهان در مراکز حرفه آموزی اظهار داشت : هم اکنون مراکز حرفه آموزی متعددی تحت پوشش بهزیستی گیلان در نقاط مختلف استان درحال فعالیت هستند که با استفاده از توانمندی توانخواهان صنایع دستی مرغوب و قابل توجهی تولید می کنند و با تعامل با اداره پست می توان این محصولات را به راحتی به دست مصرف کنندگان رساند.
وی همچنین بر استعداد و نبوغ برخی از توانخواهان در خصوص پایداری و نحوه صحیح انجام کار تاکید کرد و گفت: برخی از توانخواهان بهزیستی توانایی هایی دارند که می توان از آنان در بسیاری از مشاغل استفاده کرد و این خود نشان از همت بلند و عدم برخورداری از محدودیت توانخواهان است.
مدیرکل بهزیستی گیلان در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه نحوه ارسال مرسولات نسبت به گذشته تا حدودی دستخوش تغییرات شده است و بیشتر به شیوه نوین و از طریق درگاه های اینترنتی ارسال می شود این انتظار می رود تا با همفکری دو دستگاه در خصوص فروش و توزیع محصولات و همچنین ایجاد اشتغال و فراهم آوردن زمینه کسب و کار برای مددجویان بهزیستی تصمیمات مهمی اتخاذ شود.
براساس این گزارش محمد حسین هوشنگی مدیرکل پست گیلان نیز با ابراز امیدواری نسبت به حل مشکلات مددجویان بهزیستی اذعان داشت: اداره پست ویترینی برای عرضه محصولات مددجویان است و با راهکارها و اتخاذ تصمیمات تخصصی و همفکری دو نهاد در پی ایجاد شرایط مناسب در خصوص تسهیل در ارسال مرسولات و فراهم آوردن زمینه کسب و کار برای مددجویان عزیز بهزیستی در زمینه های مختلف پستی هستیم و افتخار می کنیم که بتوانیم خدمات شایسته ای به جامعه هدف بهزیستی عرضه کنیم.
در این دیدار در خصوص تعاملات و همکاری متقابل دو دستگاه بمنظور ارائه خدمات و پیشرفت در تسهیل امورات جامعه هدف بهزیستی گفت و گو و تبادل نظر شد.