احیای ۳۸ واحد صنعتی راکد طی ۴ ماهه اول امسال/بانکها با انعطاف بیشتر در احیای واحدهای راکد گیلان سهیم شوند
احیای ۳۸ واحد صنعتی راکد طی ۴ ماهه اول امسال/بانکها با انعطاف بیشتر در احیای واحدهای راکد گیلان سهیم شوند
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان در همراهی با نماینده ولی فقیه در استان آیت الله فلاحتی؛ در جریان بازدید از سه واحد صنعتی رشت گفت: با عزم و جدیت مستمر در دولت سیزدهم افزون بر ۳۸ واحد صنعتی راکد گیلان به چرخه تولید برگشته است.

گیرا آنلاین-به گزارش روابط عمومی اداره کل صمت گیلان، تیمور پورحیدری در حاشیه بازدید از سه واحد صنعتی که با حضور نماینده ولی فقیه استان، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و مدیران بانک های مرتبط در شهر صنعتی انجام شد، اظهار داشت: حل و فصل مشکلات واحدهای صنعتی به صورت جهادی و میدانی با حضور مقامات دلسوز و تراز اول استان قطعاً اثربخش است و باعث قوت قلب فعالین عرصه صنعتی و جامعه کارآفرین گیلان خواهد شد.

وی با بیان اینکه رویکرد همه مسئولین و خادمان استان باید معطوف به رفع مشکلات و موانع پیش روی واحدهای صنعتی باشد عنوان کرد: در سال مزین به تولید و اشتغال آفرینی؛ پرهیز از نگاه جزیره ای جزء لاینفک تسهیل در بخش تولید و رفع مشکلات مبتلا به صنایع استان است.

مدیرکل صمت استان به دریافت تسهیلات ۵۷ میلیارد ریالی یکی از این واحدهای صنعتی مورد بازدید امروز اشاره کرد و تصریح کرد: روند ارائه تسهیلات بانک در این واحد به نحوی شده که با معوقات و جرایم سه ساله بایستی ۲۳۰ میلیارد ریال باید بپردازد و به شدت دچار چالش شده است.

تیمور پورحیدری با بیان اینکه بانک ها می توانند با انعطاف بیشتر در رفع مشکلات و موانع واحدهای صنعتی و احیاء آنها سهیم شوند، افزود: تعامل و همکاری بانک ها با واحدهای صنعتی قطعاً می‌تواند در احیای بیشتر واحدهای صنعتی راکد نقش پررنگ و موثری ایفا نموده و ما را در رسیدن به اهداف حوزه تولید و تجارت و تحقق شعار سال یاری کنند.