اجرای طرح ممنوعیت تردد موتورسیکلت در پیاده راه فرهنگی شهدای ذهاب
اجرای طرح ممنوعیت تردد موتورسیکلت در پیاده راه فرهنگی شهدای ذهاب
.

به گزارش گیرا آنلاین به نقل از خبر گزاری پلیس راهور ؛ سرهنگ فتح الله نصیریان، سرپرست پلیس راهور استان گیلان در جمعی از خبرنگاران اظهار داشت :

موتورسیکلتها در پیاده راه فرهنگی شهدای ذهاب باعث افزایش ترددهای ناایمن ، ازدحام ، آلودگی صوتى ، مزاحمت و موجبات نارضایتی شهروندان و مسافران شده اند که با هماهنگی های صورت گرفته از تردد این وسایل نقلیه در این نقطه ممانعت به عمل خواهد آمده است.

وی بیان کرد:

یکی از دغدغه ها و خواسته های شهروندان ممنوعیت تردد موتورسیکلتها در پیاده راه شهدای ذهاب از مراجع ذی صلاح بوده که با تلاش همه جانبه پلیس راهور استان گیلان این طرح در حال اجرا میباشد و از این پس اعمال جریمه و قانون در انتظار متخلفان است .

سرپرست پلیس راهور استان گیلان با تاکید بر اینکه اماکن تفریحی و پرتردد باید محل آرامش باشد عنوان کرد :

این طرح بطور مستمر در ورودی های پیاده راه فرهنگی به صورت ویژه در حال انجام است ، تا انشالله رضایتمندی شهروندان را به دنبال داشته باشد .

سرهنگ فتح الله نصیریان همچون در بخش دیگری از سخنان خود گفت :

راهبرد افزایش ایمنی در حمل و نقل و کاهش تصادفات و صدمات ، نیازمند همکاری همه دستگاه ها و نهادهای متولی و البته همراهی شهروندان است ، بنابراین ، اهتمام تمام دستگاه های مرتبط و حتی رسانه ها نیاز است که در کنار هم برای فرهنگ سازی در این زمینه همکاری کنند .

وی در انتهای سخنان خود افزود:

توجه شهروندان و به خصوص اقشار در معرض خطر تصادفات مانند کودکان ، افراد مسن ، دوچرخه سواران ، موتورسواران و غیره …. ، همچنین مدیران شهری ، متولیان حوزه حمل و نقل ایمنی ، کاربران و فعالان فضای مجازی و سازمان های مردم نهاد را باید به موضوع مهم رعایت مقررات ایمنی در خیابانها و معابر جلب کرد.

پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان