جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ | Friday, 19 April , 2024
پ
یادداشت:

چرخش ظاهری یا منفعت سیاسی؟!

چرخش ظاهری یا منفعت سیاسی؟!
چرخش ظاهری یا منفعت سیاسی؟!
از ویژگی های ذاتی انسان، حُبّ ذات، خودخواهی و خوددوستی است. این خصیصه، او را به سوی جلب منفعت شخصی و نیز دفع ضرر، سوق می دهد.

گیرا آنلاین_صابر حسن پور_متاسفانه در دوره ای بسر میبریم که حرف ها باد هوا شده اند و هر جا که پای منفعت به میان باشد تقدیر را میچرخانند به همان سمت، گاهی که با خودمان می اندیشیم نتیجه چیزی جز اینکه سیاست به معنای واقعی کلمه سخیف است جوابی نمیگیرم و دیگر تاب استقامت در برابر سخیف ترین و بی وجدان ترین افراد را نخواهیم داشت اما کمی بیشتر که به عمق فاجعه فکر میکنیم نتیجه بهتری دستگیرمان میشود و آن فقط و فقط ایستادگی و ماندن در قبال دستهای بی وجدانی است که باعث از بین رفتن این خاک پر افتخار میشوند. آری باید ماند باید با تمام توان ایستاد و مقابل زور و منافق های مارماهی صفت و دور رنگ که پیرامونمان را گرفته اند سر خم نکرد.

تجربه نشان میدهد ،منافع و منفعت طلبی ها به حدی رسیده که تمام افراد حرفهایی که به زبان می آورند به هیچ عنوان قابل باور و اعتماد نیست زیرا اگر امروز چیزی بگویند و فردا منفعتشان را در جای دیگر ببینند حرفهایشان را که فراموش میکنند هیچ، کلا میشوند یک آدم دیگر !
هر چه بخواهیم به موضوع جدی تر و عمقی تر نگاه کنیم با فاجعه ای عمیق تر روبرو میشویم و اینکه دشمنان انقلاب سکان را در دست بگیرند و با پنبه سر ملت عزیزمان (نقاب دلسوزی)را ببرند.
حتی برای منافع خودشان؛ عزیزان و خانواده هایشان را سپر بلا میکنند. درود به غیرت انقلابیتان!
کاری به نوچه ها و پادو ها ندارم، چون آن عزیزان اصلا نمیدادند که به دنبال چه امری نوچگی میکنند و حتی نقطه ای از سیاست و رفتارهای سیاست گونه سیاسی را نمیشناسند و تا ابد نوچه این نماینده و آن نماینده باقی خواهند ماند، چون تاب اداره کردن یک جمعیت هزار نفره را ندارند.
دم دمای انتخابات فحش خوردیم ، فقط و فقط در کنار جوانان دیگر همایش هایی با جمعیت سه هزار نفره برگزار کردیم، که تک تک این جوانان هرکدام از توان مدیریتی بالایی برخوردارند .گزند ها را تحمل کردیم ، گفتند ما خائن و مزدور این کشور هستیم ،ما سکوت کردیم. اما امروز میخواهند همان ها که به این نظام بی اعتماد هستند و حتی شناسنامه هایشان مهر انتخابات ۱۴۰۰ را ندارد زیرا بر این باورند که اگر برای سرنوشت خاکشان تصمیم بگیرند و مشارکت کنند به ایران خیانت کرده اند، آنگاه دل ایشان برای آن جایگاه مدیریتی که با رانت و کلک بدست می آورند میسوزد؟؟ هرچند دستگاه های امنیتی همیشه بیدارند؟!!
از ویژگی های ذاتی انسان، حُبّ ذات، خودخواهی و خوددوستی است. این خصیصه، او را به سوی جلب منفعت شخصی و نیز دفع ضرر، سوق می دهد.
باید جامعه را مدیریت کرد. جامعه پذیری، راهی است که افراد از طریق آن با قواعد، هنجارها و آداب جامعه آشنا می شوند و خود را با موازین اخلاقی و راه و رسم جامعه ای که در آن زندگی می کنند، همنوا و می سازند حال باید قبل از هرچیز جامعه را الک کنیم و بسنجیم که خس و خاشاک در کدام سو بیشتر است و چه بر سر آیندگان آوار میشود.
در انتها به مثال همیشه از پیسکسوتان و عزیزانی که خود را بزرگ فضای سیاسی میدانند میخواهم که سیاست درست را به ما آموزش بدهند نه سیاست تزویر و ریا و کلک و رانت بازی را .
دیانت، همان سیاستی است که مردم را از اینجا حرکت میدهد، آن را از آن راه میبرد که صلاح مردم است .همان صراط مستقیم است
  • منبع خبر : توسکانیوز

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

سید حسین ضیابری به جاودانگی رسید 13 اسفند 1402
.

سید حسین ضیابری به جاودانگی رسید

.

کتابخانه عمومی ماسوله، کتابخانه ای در قلب تاریخ مشروطه 25 بهمن 1402
معرفی یک کتابخانه عمومی؛

کتابخانه عمومی ماسوله، کتابخانه ای در قلب تاریخ مشروطه

کتابخانه عمومی شهر ماسوله به عنوان یکی از قدیمی ترین کتابخانه های عمومی ایران در دوران انقلاب مشروطیت و به منظور تقویت روحیه آزادی خواهی در گیلان به روایتی به سال۱۲۸۹ توسط برخی از بزرگان این شهر با گردآوری بیش از هزار نسخه کتاب خطی ایجاد شد.

یکی از نیازهای اساسی هر جامعه درمان است 26 دی 1402
یادداشت:

یکی از نیازهای اساسی هر جامعه درمان است

دکتر مهدی فلاح ، پزشک و فعال سیاسی گفت: یکی از نیازهای اساسی هر جامعه درمان است

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.