پیام مهندس کوچکی نژاد بمناسبت ۲۶ تیرماه سالروز تاسیس نهاد شورای نگهبان
پیام مهندس کوچکی نژاد بمناسبت ۲۶ تیرماه سالروز تاسیس نهاد شورای نگهبان
مهندس کوچکی نژاد نماینده مردم شریف شهرستانهای رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی طی پیامی سالروز تاسیس نهاد شورای نگهبان را تبریک گفت 

گیرا آنلاین– متن پیام به شرح زیر است :

بسم الله الرحمن الرحیم
(( شوراي نگهبان مطمئن‌ترين دستگاه و ارگاني است كه انقلاب به نظام كشور بخشيده است)) مقام معظم رهبری

بر کسی پوشیده نیست که شورای نگهبان همواره با بینش انقلابی خود و رفتارهای هوشمندانه در نبرد با عناصر نفوذی و تحرکات ناجوانمردانه دشمنان سربلند بوده است. حضور این نهاد ارزشمند و تاثیر گذار در خط مقدم مبارزه با فساد و نفوذ مایه فخر و مباهات است و از ستون‌های اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می‌رود.
این نهاد ارزشمند با صیانت از آرای مردمی و نظارت صحیح بر تصویب قوانین، زمینه حفظ جمهوریت این نظام مقدس و رشد و ترقی جامعه را فراهم ساخته است و در این مسیر تمام تلاش خود را به کار بسته و از هیچ یک از اصول خود عدول نکرده است.

اینجانب فرارسیدن بیست و ششم تیرماه سالروز تاسیس شورای نگهبان را به اعضای محترم شورای نگهبان اعم از فقها و حقوقدانان و تمام اعضای دفاتر استانی و شهرستانی این نهاد عظیم الشأن به خصوص اعضای این نهاد در استان گیلان و شهر رشت را تبریک عرض نموده و توفیق روز افزون شان را در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را از خداوند متعال خواستارم .

با احترام جبار کوچکی نژاد ارم ساداتی
نماینده مردم شریف شهرستانهای رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی