مشارکت مجمع نمایندگان گیلان به منظور رفع مشکلات رشت و گیلان
مشارکت مجمع نمایندگان گیلان به منظور رفع مشکلات رشت و گیلان
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر رشت

گیرا آنلاین_ رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: برای رفع مشکلات شهر رشت و استان گیلان باید از ظرفیت مجمع نمایندگان گیلان استفاده کنیم تا دغدغه هایمان به گوش پایتخت نشینان برسد.

 محمد حسین واثق کارگرنیا صبح امروز در دیدار با رئیس مجمع نمایندگان گیلان در ساختمان جلسات شورای شهر رشت اظهار کرد: از سید شمس شفیعی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای رشت که بستر لازم به منظور انجام این دیدار را فراهم کرد ، کمال تشکر داریم.

وی با اشاره به اینکه نتوانستیم از نعمات خدادادی در رشت و گیلان به خوبی استفاده کنیم افزود: علیرغم تمامی مواهبی که در رشت و گیلان وجود دارد متاسفانه تا کنون نتوانستیم از این نعمات خدادادی به خوبی استفاده کنیم .

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با ابراز تاسف از اینکه گیلان جزو استان های عقب مانده کشور است تصریح کرد: برخی از استان ها در سطح کشور حتی نیمی از ظرفیت ها و نعمات گیلان را در اختیار ندارند اما به واسطه همیت ما بین مدیران ، در شرایط بسیار مطلوبتری نسبت به گیلان قرار دارند.

کارگرنیا با اشاره به اینکه فقدان حلقه اتصال ما بین مدیران در گیلان ، دلیل اصلی بسیاری از عقب ماندگی ها است بیان کرد: به علت عدم وجود همین حلقه اتصال بسیاری از طرح های حوزه مدیریت شهری رشت ابتر باقی مانده است و انتظار داریم این فاصله با ورود مجمع نمایندگان برطرف شود و دغدغه هایمان به گوش پایتخت نشینان برسد.

وی با بیان اینکه با مشارکت مجمع نمایندگان گیلان می توانیم مشکلات رشت و استان را برطرف کنیم تصریح کرد: رشت به عنوان مرکز استان ، مرکز سقل تمام شهروندان شهرهای گیلان است و باید بیشتر مورد توجه مسئولین قرار گیرد.